Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dubbelpostar ikväll, tycker denna blev så snygg!
Inte alls. Förmodligen minsta abc-klockan (alti, barometer, compass) på marknaden. Kommer dock förmodligen lägga ut på k&s. Intresserad?Vad är refnr på den där? Är den stor?
Inte alls. Förmodligen minsta abc-klockan (alti, barometer, compass) på marknaden. Kommer dock förmodligen lägga ut på k&s. Intresserad?
Nej det är ju en skogsmulle klocka för träningen räcker ju en 5600aNjaaääöö. Såg att du skrivit ref längre bak i tråden o kollat in den lite. Lite för dyr för vad jag har lust att lägga plus att den nog inte är vad jag söker till träningen.
Ser ut att ha den där konsistensen som det är förbannat svårt att låta bli att bita i.Köpte ett svinbilligt gummi med viklås på Tradera som kom i Posten idag. Satt det på budget-dykarn och tyckte faktiskt att det blev väldigt trevligt.
Japp! Exakt så. Man får se det positivt; alltid någonting som kan lugna en då man är stressad, bara ta av sig klockan och gnaga lite i bandet..Ser ut att ha den där konsistensen som det är förbannat svårt att låta bli att bita i.
Nej det är ju en skogsmulle klocka för träningen räcker ju en 5600a
Varför sålde du den förresten? Den var ju snygg!Sålde ju min BB nyss. Hittar ingen annan kulig.
Vet inte riktigt vad du behöver ta tid på, men för intervaller kör jag med en simpel DW-5600e
Varför sålde du den förresten? Den var ju snygg!
Min dagliga Casio. Titan, safirglas, soldrift och radiosync. Det måste inte vara en plastklump.
Ref på den?
Den där är riktigt grym. Köpte du nytt eller beg?CASIO G shock GW-5000-1JF MULTI BAND 6 JAPAN MADE känns helt rätt.
Något begagnad, nyskick och komplett.Den där är riktigt grym. Köpte du nytt eller beg?
Någon som testat på en AMW-360B-1A1V? Tyckte den var lite tuff.
Snubblade på denna på tradera häromdagen och började googla sönder den för att hitta bilder och recensioner och och förvånades när jag läste flera på WUS som sade att den inte hade lume i just denna modell... Men lite sugen är jag dock, köper du en får du bekräfta lumebristen och ta lite riktiga bilder på den
Ja lite så är det för mig också trots att jag tycker denna var döhäftig och att jag snöat in lite på ana-digis på sistone.Avsaknad av lume är ju direkt en dealbreaker. Synd!
Nyinköpt arbets- och träningsklocka. Gillar både enkelheten och storleken massor. Känns inte, men tål nog rätt mycket!
Den tål allt!Bra val av arbetsklocka! Nu slipper du bry dig om vad du än utsätter klockan för- den håller ändå!