Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Slänger upp en bild på MT-Gn från igår. Trevlig helg!
Sök på Gshock på instagram, finns flera bra konton där de visar alla nyheter, typ GSHOCK EU och GSHOCK JP.Finns det någon blogg/nyhetssida för kommande G-Shock etc?
Instagramkonto är funkis också.
Kanonklocka!CASIO G shock GW-5000-1JF MULTI BAND 6 JAPAN MADE känns helt rätt.
Nice!A168WG-9WDF.
Bra jävla bild.A168WG-9WDF.
Finns det fler varianter av F91W? Andra färgkombinationer.
Jag har en med gulddisplay. I övrigt ser den som vanligt ut.Finns det fler varianter av F91W? Andra färgkombinationer.
Nice!En Oceanus vid oceanen. Eller, ja, Östersjön.
Jag hade valt den första eller den andra. Snygga klockorFunderar på en ny klocka, men kan inte bestämma mig för vilken. Vad tycker ni?
1.
2.
3.
4.
Annorlunda stil på dom där. Var på väg att impulsköpa en för några år sen, men kom fram till att det var en riktig Froggie jag egentligen ville ha. Ska bli intressant att höra vad du tycker om den när du får den.Någon som erfarenheter av DW-285? Kallas Poor mans Frogman. Jag har en sådan på ingång. Knyckt bild!
Gillar den klockan. Har du bytat band på den?Äntligen en tråd jag är kvalificerad för!
Det följde med en konstig länk i plast, tvingade ditt ett 18mm Nato och blev nöjdGillar den klockan. Har du bytat band på den?
Ok. Ja, vissa plastband kan vara mindre sköna.Gillar den klockan. Har du bytat band på den?
Gav min Casiotron lite tid idag. Härlig klocka. Ska enligt de uppgifter jag fått fram vara från 1976.