Micke_A
Basic
Inte helt... ;-)Vi behöver fler Oceanus i tråden! Helt dött på den fronten ju...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte helt... ;-)Vi behöver fler Oceanus i tråden! Helt dött på den fronten ju...
Då har G-shocken kommit till mig, en svart slajmig sak. Sitter grymt trevligt på handleden, betydligt bättre storlek för mig än min förra Shock samt trevligt med solcell och radiokontrollerade tiden- kommer nog att få en del handledstid på jobbet och vid oömma aktiviteter i sommar.
Här kommer den utlovade " duo " bilden;
/ Jesper
Håller med! Har postat denna video nånstans innan, men den tål att ses igen. Den ger mig habegär! Fast samtidigt är klockan bedräglig. En del av mig fattar ju att man med en sån klocka egentligen inte behöver nån mer. Och jag vill ju vilja ha fler!Vi behöver fler Oceanus i tråden! Helt dött på den fronten ju...
Skön video!Håller med! Har postat denna video nånstans innan, men den tål att ses igen. Den ger mig habegär! Fast samtidigt är klockan bedräglig. En del av mig fattar ju att man med en sån klocka egentligen inte behöver nån mer. Och jag vill ju vilja ha fler!
Nice!Senaste tillskottet, A-500W.
Har faktiskt aldrig sett en sådan tidigare men gillar den skarptCasio Vivcel VCL-110 på ingång. Skall brumma när det det ringer i mobilen, men jag betvivlar att det funkar. På promobilderna är den avbildad med en gammal Nokia 6100... Ska bli ett trevligt retro-tillskott dock! Någon som har erfarenhet av den?
Snygg!Nyförvärvet fick följa med på Bauhaus.
Här är min.....supersnygg klockaSenaste tillskottet, A-500W.
Nu förstår jag inte hur du tänker. Det där är klockan man klipper när man är på språng.Håller med! Har postat denna video nånstans innan, men den tål att ses igen. Den ger mig habegär! Fast samtidigt är klockan bedräglig. En del av mig fattar ju att man med en sån klocka egentligen inte behöver nån mer. Och jag vill ju vilja ha fler!
Just den modellen har väl dock utgått sedan länge?Nu förstår jag inte hur du tänker. Det där är klockan man klipper när man är på språng.
Det är inte ovanligt att jag står här o ska välja klocka och inser att alla automatare har stannat. Det är inte alltid jag har tid för "kvalitetstid med klockan" på morgonen o då åker jag till jobbet med en Aqualand eller G-shock. Den här är ett utmärkt alternativ.
Jaså? Den verkar inte svår att få tag på o finns listad hos Casio.jp.Just den modellen har väl dock utgått sedan länge?
Då så.Jaså? Den verkar inte svår att få tag på o finns listad hos Casio.jp.
Första versionen släpps inte i Europa men vi kommer få den andra versionen. Hyfsat snart tror jag.Tjo, någon som vet något om WSD-F10 smartwatchen är påväg till Europa snart?
Hej!
Jag undrar om det finns någon som har instruktionerna till Casio C-801 mini räknar klockan från 90-talet?
Sedan undrar jag om någon har bytt glaset på sin Marlin MDV-106 dykare mot ett safir dome glas? Har velat byta till ett sådant ett tag men kan inte hitta att någon skulle ha gjort det.
/johannes
Manual till module 133 här:
http://mygshock.com/wiki//manual_collection/0133.pdf
Hehe, har en själv. Så jag har den pdfen sparad, det var bara att googla på modulnumret så dök en länk till den upp.Många tack, hur snabb är du då . Jag testade lite men inga knappar reagera förutom ljuset, har du någon aning vad det kan vara?