Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg kombo!
(crosspost från dagens- tråden)
Hur stor är den? Riktigt snygg!Fortsatt på armen sedan inköp. Har inte ens ett sug för andra klockor. Denna klocka är komplett för mig.
41,5 mm och 46 mm lug to lug.Hur stor är den? Riktigt snygg!
Fel tråd MolleSnart är gruppköosklockorna här DW-5735D och DW-5035D
Såg detFel tråd Molle
Fel tråd Molle
But it is still a CasioSåg det
True datBut it is still a Casio
Protrek modellerna är underskattade. G shock funktioner i ett mindre format.Den här var ju riktigt bra. En abc klocka i bra storlek med en negativ display som man faktiskt kan se utan problem.
Tummen upp!
Blev rätt bra med hemfixat band.
De tycker i alla fall jag
Dom där är ju riktigt bra. Visst är det titan, sol och radiosynk?Den här skönheten kom hem i ett fint paket från Japan igår
Stämmer.Dom där är ju riktigt bra. Visst är det titan, sol och radiosynk?
Har haft en. Nöjd, men inte tillräckligt för att behålla den. Boetten känns billig. Helt talanglös lume, endast på visarna och inte på index har jag för mig. Dioden hjälper inte heller. Men ganska stilren och trevliga funktioner.
Waveceptor... någon som har erfarenhet av denna serie? Finns i titan, hur är det i kvalité?
Tack för din input. Man får vad man betalar för antar jag. Jag skulle gärna ha en med samma look och funktioner och har egentligen inget emot att betala mer om finishen är hög. Tyvärr är det inte många tillverkare som har ana/digi klockor som är mer vardagsklockor av hög kvalité. Breitling Aerospace, Sjöö Sandström Skydiver är för sportiga/tooliga. G-Steel lika så... Certina DS Multi 8 är väl i rätt riktning, men där känns det som man får betala för mycket istället...Har haft en. Nöjd, men inte tillräckligt för att behålla den. Boetten känns billig. Helt talanglös lume, endast på visarna och inte på index har jag för mig. Dioden hjälper inte heller. Men ganska stilren och trevliga funktioner.
Jag har en sådan i Titan och safirglas.
Waveceptor... någon som har erfarenhet av denna serie? Finns i titan, hur är det i kvalité?