Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina grejer, inte ofta Phys får någon uppmärksamhet.Dagens vitaminklocka: PHYS !!!
Bra att du fick i ordning på den. Den är ju rätt ball med screwback och helt i titan!Gammelstålisen åter i drift efter en lång kamp. Det som började med ett batteribyte slutade med att allt gick fel. Inget ljud. Knappar som inte fungerade. Sned modul.
Gav upp till slut och petade in en reservmodul.
Kolla eBay, brukar finnas billigt där.Hittade den här bilden, blev sugen på en likadan men har tyvärr sålt denna.
Om någon vill bli av med en så kan ni väl hojta.
Den där är riktigt cool. Heter den något man kan googla?Gammelstålisen åter i drift efter en lång kamp. Det som började med ett batteribyte slutade med att allt gick fel. Inget ljud. Knappar som inte fungerade. Sned modul.
Gav upp till slut och petade in en reservmodul.
Den där är en så sjukt bra edc Grattis till den!Får bli en post här också
Tack. Jag är verkligen nöjd. Den känns knappt på armen samtidigt som den känns robust!Den där är en så sjukt bra edc Grattis till den!
Riktigt snygg. Har sett på andra bilder att den verkar skifta färg en hel del beroende på ljuset också. Gillar den starkt!Får bli en post här också
Ja Tex den blåa ringen syns bara i vissa vinklar och indexen leker fint med ljuset .Riktigt snygg. Har sett på andra bilder att den verkar skifta färg en hel del beroende på ljuset också. Gillar den starkt!
Fick den här idag, härlig retro
Modell?Fick den här idag, härlig retro
TW-7000.Den där är riktigt cool. Heter den något man kan googla?
Riktig goding, synd på den integrerade länken bara..Riktigt snygg. Har sett på andra bilder att den verkar skifta färg en hel del beroende på ljuset också. Gillar den starkt!
Jag har inte sett just din modell irl, men jag testade Svantes Oceanus med GPS... Riktigt grym . På hans modell var det tydligt att det som såg ut som en blå ring är kanten av glaset som är blått. Kan det vara så på din också?Ja Tex den blåa ringen syns bara i vissa vinklar och indexen leker fint med ljuset .
Så ser det ut som ja. Glaset har en blå ring!Jag har inte sett just din modell irl, men jag testade Svantes Oceanus med GPS... Riktigt grym . På hans modell var det tydligt att det som såg ut som en blå ring är kanten av glaset som är blått. Kan det vara så på din också?
Jag menar att det är glaset som är blått, men det syns bara på kanten av glaset, på samma sätt som en glasruta är grönaktig på kanten...Så ser det ut som ja. Glaset har en blå ring!
Ja jag håller med dig. Det ser ut så ja! Jag säger inte emot dig!Jag menar att det är glaset som är blått, men det syns bara på kanten av glaset, på samma sätt som en glasruta är grönaktig på kanten...