Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har precis varit på Bic camera och köpt klocka åt frun. Det blev ingen Casio utan en Citizen Men vilka sjukt prisvärda klockor Oceanus är. Röda priset är taxfree, på det ca 8%
Jag har tänkt leta vintage, men än är veckan inte slutEn fröjd för ögat med en sån välfylld monter och röda priser.
Vilken modell blev det? Ska du köpa något till dig själv?
Nu lägger du av, klart du ska köpa en Oceanus.Jag har tänkt leta vintage, men än är veckan inte slut
I varje galleria eller varuhus man kommer in i finns en klockavdelning. Varje klockavdelning har en G-shock monter, Oceanus och Edifice monter, samt Citizens Exceed och Seiko Brightz (utöver det vanliga utbudet) Omega och Longines har ett par montrar och en ensam Rolex Sub vid kassan
Denna får hänga med på kvällens äventyr!
Ja helt klartDet måste vara den mest prisvärda analoga klockan av alla klockmärken...
Denna får hänga med på kvällens äventyr!
MRW-200H-1B2VEFSnygg, vad är det för ref på den?
Bästa klockan för den pengen!Kör med nyförvärvet idag
Bästa klockan för den pengen!
Ljuvliga klockor, dags att stoppa in nya bats och låta de följa med återigen.Kul tråd! Jag har också ett Casio-förflutet längst ner i klocklådan, även om båda två är batteridöda sedan en evighet. Det började med den digitala H 101, vilket var högsta mode då det begav sig. Den analoga/digitala AD-512 var en revolution när den dök upp. Just min färg var så eftertraktad att det var väntetid på den hos handlarna. Fortfarande en snygg klocka, som ledde mig vidare till en Aerospace. And the rest is history ...
Tillsammans kostade dom nog mindre än vad en länkbit till IWC'n kostar ...
Helt rätt!Gick med i Marlinklubben idag.
Har du gjort något med din Full Metal? Vanligtvis är den ju högblank.Då och nu...nästan 40år mellan dem.
Ja, den är blästrad.Har du gjort något med din Full Metal? Vanligtvis är den ju högblank.
Blev väldigt bra tycker jag. Gjorde du det själv?Ja, den är blästrad.