ilstallione
Basic
Ropade hem vad jag tror är en ny Wave Ceptor WVA-430J häromdagen, 185 kr. Ligger en del kul på Tradera nu.
Nån som vet vad det är för modell?
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äh, byt till ett nytt uppladdningsbart batteri baraHar en Casio wave ceptor,titan,radiosync.
Den vill inte ladda upp sig,trots den ligger veckor i solen,är väl 15-20 år gammal.
Värt att lämna in den?
Ok,får kolla hos lokala,hade vart kul och få igång den. Har legat många årÄh, byt till ett nytt uppladdningsbart batteri bara
Tror jag du kan göra själv eller?Ok,får kolla hos lokala,hade vart kul och få igång den. Har legat många år
Jo är väl bara 4 skruv,men behöver batteriTror jag du kan göra själv eller?
Välkommen till klubben! Vi är några stycken nu ändå
Då kan man posta här för första gången. Så nöjd
Min hälsarVälkommen till klubben! Vi är några stycken nu ändå
Brukar vara ett ctl1616. Öppna och kollaJo är väl bara 4 skruv,men behöver batteri
Välkommen till klubben! Vi är några stycken nu ändå
Min hälsar
Var mina bilder antar jag? Tror inte så många andra postat bilder på den sjukt bra klockaSåg en bild här på forumet och blev kär, det var bara beställa fortast möjligt
Så kan det varaVar mina bilder antar jag? Tror inte så många andra postat bilder på den sjukt bra klocka
Får göra tack för tips.Brukar vara ett ctl1616. Öppna och kolla
Och där blev jag sugen på en igen!!Min hälsar
Det kan väl inte vara många på forumet som sitter på denna? Riktigt bra allroundklocka tycker jag. Finns det medel kvar efter allt annat på listan när jag är i Tokyo så kan det nog bli en till på forumetVar mina bilder antar jag? Tror inte så många andra postat bilder på den sjukt bra klocka
Sjysst patina! Haft länge?
Nä, men nyss reparerad så close enough. Den är snart femton år gammal så den börjar bli sliten och behöver kärlek ibland. Klockan har jag inte alls haft länge faktiskt, såg ut på det sättet när jag plockade hem den från Tradera. Den har nyss fått ett nytt band för det andra hade gått av på mitten.Sjysst patina! Haft länge?
Ny kamera också förmodar jag
Ser bra ut i vilket fall! Jag gillar 3000/3500 modellerna. Blir ändå alltid att jag säljer dom för att jag tycker rangeman är coolare.Nä, men nyss reparerad så close enough. Den är snart femton år gammal så den börjar bli sliten och behöver kärlek ibland. Klockan har jag inte alls haft länge faktiskt, såg ut på det sättet när jag plockade hem den från Tradera. Den har nyss fått ett nytt band för det andra hade gått av på mitten.
Tack! Tycker att det är en trevlig klocka men jag använder sällan denna så jag funderar på att sälja den. Trist att den bara ligger i lådan. Har faktiskt inte haft någon Rangeman men det är nog dags snart.Ser bra ut i vilket fall! Jag gillar 3000/3500 modellerna. Blir ändå alltid att jag säljer dom för att jag tycker rangeman är coolare.
Äsch, jag postade bilder på min redan 2015. Se post #156 , #160 samt #1054 för lite bilder.Var mina bilder antar jag? Tror inte så många andra postat bilder på den sjukt bra klocka
Hade jag faktiskt helt missat!Äsch, jag postade bilder på min redan 2015. Se post #156 , #160 samt #1054 för lite bilder.