• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Casiotråden

casio.jpg


Ropade hem vad jag tror är en ny Wave Ceptor WVA-430J häromdagen, 185 kr. Ligger en del kul på Tradera nu.

Nån som vet vad det är för modell?
 
Senast ändrad:
Fick hem klockan idag. Digitala delen hoppade igång direkt efter nån minut laddning under en lampa. Ska låta den ligga en stund och se om även analoga delen, lyse och annat vill vara med.
185 spänn för denna känns helrätt om den fungerar som den ska. :)
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Sjysst patina! Haft länge?
Ny kamera också förmodar jag :)
Nä, men nyss reparerad så close enough. Den är snart femton år gammal så den börjar bli sliten och behöver kärlek ibland. :) Klockan har jag inte alls haft länge faktiskt, såg ut på det sättet när jag plockade hem den från Tradera. Den har nyss fått ett nytt band för det andra hade gått av på mitten. :confused:
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Nä, men nyss reparerad så close enough. Den är snart femton år gammal så den börjar bli sliten och behöver kärlek ibland. :) Klockan har jag inte alls haft länge faktiskt, såg ut på det sättet när jag plockade hem den från Tradera. Den har nyss fått ett nytt band för det andra hade gått av på mitten. :confused:
Ser bra ut i vilket fall! Jag gillar 3000/3500 modellerna. Blir ändå alltid att jag säljer dom för att jag tycker rangeman är coolare.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Ser bra ut i vilket fall! Jag gillar 3000/3500 modellerna. Blir ändå alltid att jag säljer dom för att jag tycker rangeman är coolare.
Tack! Tycker att det är en trevlig klocka men jag använder sällan denna så jag funderar på att sälja den. Trist att den bara ligger i lådan. Har faktiskt inte haft någon Rangeman men det är nog dags snart. :)
 
Topp