Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, det gjordes av förra ägaren. Tycker åxå det är riktigt bra!Blev väldigt bra tycker jag. Gjorde du det själv?
https://klocksnack.se/threads/officiella-g-shocktråden.24037/page-141#post-2295949Nej, det gjordes av förra ägaren. Tycker åxå det är riktigt bra!
Som sagt, riktigt bra blev det och det lär inte vara så många med samma mod.Nej, det gjordes av förra ägaren. Tycker åxå det är riktigt bra!
@xBjörne gjorde ett par som snurrar på forumet. Kul mod som även florerar på utländska forum . Jag borstade min, tycker det blev bra. Lite "lugnare"Som sagt, riktigt bra blev det och det lär inte vara så många med samma mod.
Jag gjorde fyra stycken varav två har försvunnit utomlands så det är inte så många kvar här nu.@xBjörne gjorde ett par som snurrar på forumet. Kul mod som även florerar på utländska forum . Jag borstade min, tycker det blev bra. Lite "lugnare"
@xBjörne gjorde ett par som snurrar på forumet. Kul mod som även florerar på utländska forum . Jag borstade min, tycker det blev bra. Lite "lugnare"
Färskare än såhär blir det inte
Jag gjorde fyra stycken varav två har försvunnit utomlands så det är inte så många kvar här nu.
Med tanke på den svarta som är "distressed" som kommit väntar man bara på att någon ska våga tumla enJag gjorde fyra stycken varav två har försvunnit utomlands så det är inte så många kvar här nu.
Finns på Uret för typ 450kr. Eller vad är billigt?
Sorry var otydlig, det är ju ett bra pris men tänkte finns det något ställe där det kostar någon/några hundring/ar billigare som jag inte känner tillFinns på Uret för typ 450kr. Eller vad är billigt?
Kanske på Ebay, annars får du nog hålla koll och se om det kommer någon på rea.Sorry var otydlig, det är ju ett bra pris men tänkte finns det något ställe där det kostar någon/några hundring/ar billigare som jag inte känner till
Kanske på Ebay, annars får du nog hålla koll och se om det kommer någon på rea.
Har inte koll på specifikt den här modellen men till och med F91 kopieras så det skulle inte förvåna mig. Om 200kr är orimligt billigt får nog någon annan svara på för det vet jag inte.Har du koll på om det är vanlig att fejka dessa? (Är helt ny till casio.)
För hittade nämligen en på eBay för runt 200:-. Är det orimligt billigt?
Har en MQ-24-7B på g hem nu.
Finns hos Runns.se om någon mer är sugen. 165kr med frakt.
På andra sidan staketet finns nog dom stora pojkarna typ Rolex ;-)
Kan du inte bara konvertera det i Notepad++?Vet inte om detta är rätt tråd för frågan men iaf; nån som har nåt bra tips på ur man konverterar gpx-data från en G-shock Gravitymaster till standard PC-format (txt/xls/csv)? Jag har installerat GPSbabel och fått till nån slags konvertering till csv, men jag förlorar data på vägen.
Blev så sugen att det blev ett spontanköp av en MRW-200H-1BVES. Kunde inte motstå när den kostade under 200kr.MRW-200H-1B2VEF
Finns hos Ur&Penn