Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
och givetvis att dom blir tillgängliga i Europa
Dåligt av U&P, som väl är AD för Casios budgetklockor?Sprang på de här i skyltfönstret hos ur och penn. Lite nördigt coola. Gillar den blå. 100m WR också (vilket med Casio blir typ 1000m) Någon som vet ref på den? Sökt på Casio retrodiction men hittar inget och finns inte på ur och Penns hemsida.
Jaha är en kopia ser jag nu. Alltså ingen Casio
Ja det är de. Så det var dåligt.Dåligt av U&P, som väl är AD för Casios budgetklockor?
Ja det är de. Så det var dåligt.
När jag ändå skriver här: tips på billigt armband till AE1200? Har silvervarianten och gillar inte länken. Men är ju 18mm som gäller och blir inte snyggt med ett "vanligt" band. Vill ju att det ska vara typ 22mm mot boetten.
Tack det ser ut som ett band som skulle passa. Var så jag menade att den är bredare där uppe än vad den är där man sätter i bandstiften precis som originalbandet på den svarta Men bild skulle uppskattas också.Jag hittade dom på deras hemsida, troligtvis missade du det extra "d" i mitten, vilket jag kan förstå för det känns bara felstavat med det där.
Appropå band kan jag rekomendera det här: https://www.clasohlson.com/se/Klockarmband-Casio/36-4630
Kör det på min träningsklocka (AE-1000), kan inte säga hur brett det är mot boetten men tycker det ansluter bra, kan fixa bild ikväll
inte så snyggt direkt.
Har du fått din S100? Är säljaren kosher?Beställde precis en från https://www.ebay.co.uk/itm/Casio-OCEANUS-OCW-S100-1AJF-Titanium-Tough-Solar-Mens-Watch-DUTY-ZERO-STORE/253996437738?ssPageName=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 Inom Eu så slipper tull, Skickas från Frankrike.
435 Euro blev det, gratis frakt också.
Ser fram emot att ha en evighetsklocka.
Fått den för länge sedan, lagt upp bilder på den,, dutyzerostore var säljaren.Har du fått din S100? Är säljaren kosher?
Jag har en likadan plastbit å den får en hel del tid på armen då jag tycker den är så jä... bra.Dagens pålitliga plastbit