Saknar min med guilt tavla här i tråden , skön toolighet i dessa Claymores
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Saknar min med guilt tavla här i tråden , skön toolighet i dessa Claymores
Fräck kombo med canvasband.Svärfarsan sålde Casio i sin kontorsmaterialsbutik på 80- och 90-talet. Vid senaste besöket grävde han fram dom här som raskt fick nya batterier och nygamla straps med lite Belgisk hjälp. EDIT: Holland!
En av knapparna på den vänstra är paj, så det går inte att ställa den digitala, men den högra verkar funka. Termometer och World Time! Kanske inte kommer lita till 100% på vad termometern säger iofs...
Svärfarsan sålde Casio i sin kontorsmaterialsbutik på 80- och 90-talet. Vid senaste besöket grävde han fram dom här som raskt fick nya batterier och nygamla straps med lite Belgisk hjälp. EDIT: Holland!
En av knapparna på den vänstra är paj, så det går inte att ställa den digitala, men den högra verkar funka. Termometer och World Time! Kanske inte kommer lita till 100% på vad termometern säger iofs...
Termometrar på alla Casios borde avläsas 15-20 min efter man tar av klockan från handleden så den registrerar omringande temperatur utan att vara påverkad av kroppens värme. Då kan man jämföra den med en annan termometer, men den brukar garanterat stämma +-1 grad celsius
Snyggt/stort! vilken är det?OWG igen efter att haft några andra vid sidan om!
Det är en W-720 från tidigt 90-tal!Snyggt/stort! vilken är det?
Den var riktigt fin!Nytillskott i Marlin-samlingen: En välanvänd men fullt fungerande W-24 A. Trevlig helg!
Nu blev jag också sugenNågon här som har en köpt en MTP-1370? Blev riktigt sugen när jag såg recensionen
Nu blev jag också sugen
När jag googlar så kan jag inte hitta någon blå till försäljning hos återförsäljarna
Oj det var ju bra mycket dyrare än de andra.Hittade en tysk som sålde den på bukten. Dock ville han ha 79euro för den
Oj det var ju bra mycket dyrare än de andra.
Hoppas på att hitta någon i lägre pris