Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha jag vet att min kära sambo tänker som din fru sa men det skiter jag i för den är så jäkla braCoola, nyanlända, terroristen debuterar i fält. Eller som frun sa, -varför har du köpt en skitful klocka , -vet du vad, Bin Laden hade en sån här. - han gick det ju bra för.
Casio Youth F-91WS-8 Quartz Women's Watch
Authorized dealer of watches like Casio Youth F-91WS-8 Quartz Women's Watch has Resin Case, Resin Strap, Quartz Movement, Sapphire Crystal, Digital Displaywww.creationwatches.com
Vad är det för färg på den? Jag har bevisat dåligt färgseende och tyckte det var väldigt svårt att se där och står ju ingenting om färg. Är ute efter en rosa.
Ok tack. Jag hittade silver? Att den ska vara silver alltså. På alla ur denna kollektion är armbanden genomskinliga men med olika färg. Är som den där klänningen hela världen snackade om. Många jag skickat bilden till säger helt olika. De flesta tycker ljuslila. Den här syns ju tydligt att den är grå https://www.klockmagasinet.com/casi..._OcfHPO7kIsWUYk8MoWoMvjYYz7D5CHBoCkAwQAvD_BwEFärgkod 8 betydde beige för nåt år sen, sen ändrade de det till grå... armbandet är genomskinligt
På Casios egen hemsida säljer dom samma modell i en rosa färg på genomskinligt band för 49,90 Euro. Casio själva säljer den även på tyska amazon för ett lägre pris, 29,60 Euro.Ok tack. Jag hittade silver? Att den ska vara silver alltså. På alla ur denna kollektion är armbanden genomskinliga men med olika färg. Är som den där klänningen hela världen snackade om. Många jag skickat bilden till säger helt olika. De flesta tycker ljuslila. Den här syns ju tydligt att den är grå https://www.klockmagasinet.com/casi..._OcfHPO7kIsWUYk8MoWoMvjYYz7D5CHBoCkAwQAvD_BwE
Aja om någon hittar en bra sida där den rosa finns får ni gärna svara här eller skicka PM. Trots att det är 2020 är jag fortfarande skeptisk till många hemsidor. Hade varit perfekt om den fanns på cw för då hade jag kunnat köpa en Seiko till mig själv på samma gång.
Finns den klockan att köpa eller är det något du har modat själv?Får bli en dubbelpost på denna
Det är en mdv303 som utgått för några år sedan sen ett jubilee från tidochting som jag har slipat ner ändlänkarna på!Finns den klockan att köpa eller är det något du har modat själv?
Hittade en ny på Fillipinerna, de begärde 8500 kronorspänn för den..Det är en mdv303 som utgått för några år sedan sen ett jubilee från tidochting som jag har slipat ner ändlänkarna på!
Det var då orimligt haha.. du kan få köpa min för en bråkdelHittade en ny på Fillipinerna, de begärde 8500 kronorspänn för den..
Probably the best beater..
Slå till om du hittar en i fint skick , det är ju en klassiker . De dyker upp i annonser emellanåt, ibland i kanonskick. Jag har en (NOS) som jag fyndade på Tradera för några år sedan.Grymt sugen på en C-801 calculator!
Ser riktigt fin ut! Ja precis, finns en auktion jag bevakar nu, de dyker upp lite då och då som du säger!Slå till om du hittar en i fint skick , det är ju en klassiker . De dyker upp i annonser emellanåt, ibland i kanonskick. Jag har en (NOS) som jag fyndade på Tradera för några år sedan.
Som med många vintagedigitalare så räcker inte kalendern fram till nuvarande år, så man får knappa in ett tidigare år där veckodagar och datum klaffar.
Fin dinka! De har ju underskattat klockornas livslängd med tanke på kalendrarna.Slå till om du hittar en i fint skick , det är ju en klassiker . De dyker upp i annonser emellanåt, ibland i kanonskick. Jag har en (NOS) som jag fyndade på Tradera för några år sedan.
Som med många vintagedigitalare så räcker inte kalendern fram till nuvarande år, så man får knappa in ett tidigare år där veckodagar och datum klaffar.
Ja hehe, samtidigt lite kul med en klocka som "tror" att det är 1985, lite kuriosa att dra ifall nån frågar om klockan.Fin dinka! De har ju underskattat klockornas livslängd med tanke på kalendrarna.
Gillar skarpt den färgkombonRoligt att ha Casio på armen igen, det var ett tag sedan minst sagt!
Jag fastnade direkt för just den här kombon, riktigt trevlig faktiskt!Gillar skarpt den färgkombon