Schirmlund
Basic
Det föll på en svart efter att jag sett den här bilden. Jag gillade stuket och ska leta rätt på ett liknande band.Kul! Du kommer inte bli besviken Vilken färg blev det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det föll på en svart efter att jag sett den här bilden. Jag gillade stuket och ska leta rätt på ett liknande band.Kul! Du kommer inte bli besviken Vilken färg blev det?
Bra val! Hoppas vi får se en bild här i tråden på en snarlik kombination snartDet föll på en svart efter att jag sett den här bilden. Jag gillade stuket och ska leta rätt på ett liknande band.
Gillar eg inte negativa displayer så mkt men just den tyckte jag var snyggast.Funderar på en sån här. Verkar släppas 1 mars.
Står 471kr på Prisjakt
Casio AE-1500WH: Wide Face with 10-Year Battery & 100M WR - G-Central G-Shock Fan Site
We don't always cover non-G-Shock watches from Casio, but sometimes a new model like the AE-1500WH catches our eye. Unlike most of the other ultra-affordablewww.g-central.com
Den negativa ser ändå rätt bra ut!Gillar eg inte negativa displayer så mkt men just den tyckte jag var snyggast.
Fick lite inspiration av solljuset....
Har också kikat lite på dessa. Utseendemässigt så finns en hel del Pro-Trek vibbar. Priset är ju oslagbart. Fejk-skruvskallar i plast var ju mindre bra, men det kanske går att modda.Den negativa ser ändå rätt bra ut!
Den finns här nu:Har också kikat lite på dessa. Utseendemässigt så finns en hel del Pro-Trek vibbar. Priset är ju oslagbart. Fejk-skruvskallar i plast var ju mindre bra, men det kanske går att modda.
Är det någon vem man ska ta kontakt med ang en ny modell när den släpps?Den finns här nu:
Men när den släpps verkar vara svårare att ta reda på. Går knappt inte hitta något om modellen.
Frågade en av butikerna på Prisjakt men dom svarade att den var slutsåld
Även frågat Casio på Facebook och dom skulle återkomma...
Funkar ju ändå schysst på nato! Jag kör ibland den stålfärgade med mörk tavla och länk. Får testa detta någon gång också kanskeDet föll på en svart efter att jag sett den här bilden. Jag gillade stuket och ska leta rätt på ett liknande band.
Det föll på en svart efter att jag sett den här bilden. Jag gillade stuket och ska leta rätt på ett liknande band.
Funkar ju ändå schysst på nato! Jag kör ibland den stålfärgade med mörk tavla och länk. Får testa detta någon gång också kanske
"Utsåld" "Restnoterad"Den finns här nu:
Men när den släpps verkar vara svårare att ta reda på. Går knappt inte hitta något om modellen.
Frågade en av butikerna på Prisjakt men dom svarade att den var slutsåld
Även frågat Casio på Facebook och dom skulle återkomma...
Det verkar vara leveransproblem + dålig information...
"Dear customer,
Thank you for your message and your interest for our products.
Unfortunately we still do not have a precise release date for this item.
You can verify from time to time with us or browse the website to get the info.
Kind regards
CASIO Onlineshop Team"
Tack, jag tog ett grönt 20mm-band jag hade hemma och skar ut men tror nog att dina 22mm gör sig bättre. Ska fortsätta leta efter ett nytt band och det blir nog 22mm.Tänkte bara lägga till hit som potentiell inspiration Gillade själv inte hur 18mm nato såg ut på en ae1300wh så gjorde en egen klippa & klistra modell av en 22mm nato Den jag gjort innan videon blev bättre än den som görs på videon. Kan vara lite klurigt att få slutresultatet riktigt bra, men med tanke på hurdan min blev medan jag samtidigt filmade så kan vem som helst garanterat få bättre slutresultat haha..
Snyggt! Ta och ladda upp en bild sedan av hur 22mm bandet blevTack, jag tog ett grönt 20mm-band jag hade hemma och skar ut men tror nog att dina 22mm gör sig bättre. Ska fortsätta leta efter ett nytt band och det blir nog 22mm.
Den modellen har jag helt missat! Ser riktigt trevlig ut Har den funnits länge?
Mwd100h (Bild från Casio.com)
Tycker denna modell ser riktigt fin ut så jag beställde hem den från Amazon för ca 350kr.
Hoppas att jag kan dela med mig med ett "wrist shot " i början av nästa vecka.
Trevlig helg KS vänner
Jag tror att modellen är hyfsat nyDen modellen har jag helt missat! Ser riktigt trevlig ut Har den funnits länge?
Kolla en bit uppDen här verkar lovande.
Är det samma sak i hela världen?Kolla en bit upp
Verkar va omöjlig att få tag på...
Verkar så... Några i USA som köpt den såg jag. Men på Ebay och Amazon dyker den inte upp alls när man sökerÄr det samma sak i hela världen?
Man kanske skulle lägga en beställning på en av varje, frakten från Spanien är €16.90. Osäker på om det tillkommer moms.Verkar så... Några i USA som köpt den såg jag. Men på Ebay och Amazon dyker den inte upp alls när man söker
Galet lågt prisMan kanske skulle lägga en beställning på en av varje, frakten från Spanien är €16.90. Osäker på om det tillkommer moms.
Casio AE-1500WH-8BVEF | Casio Watch Collection AE-1500WH-8BVEF
Casio Collection AE-1500WH-8BVEF | Official Distributor Casio Watch Collection AE-1500WH-8BVEF in Spain. Watches buy Casio news in watches 2021www.relojesdemoda.com