Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Faktiskt sett dom där men blev nojig. Spanien -> lock down -> vet inte om/när den kommer fram osvMan kanske skulle lägga en beställning på en av varje, frakten från Spanien är €16.90. Osäker på om det tillkommer moms.
Casio AE-1500WH-8BVEF | Casio Watch Collection AE-1500WH-8BVEF
Casio Collection AE-1500WH-8BVEF | Official Distributor Casio Watch Collection AE-1500WH-8BVEF in Spain. Watches buy Casio news in watches 2021www.relojesdemoda.com
Det var nog @parasec som hade den negativa med stn display. Jag hade en utan. Den var ju positiv dock. Hade även en analog som jag gillade riktigt mkt. Sålde den mest för att jag köpte en garmin.Snygg, det finns en hel del tuffa ProTreks, jag har för mig att @Fujoor har haft en par coola. Nån heldigital med STN display om jag inte minns fel.
Faktiskt sett dom där men blev nojig. Spanien -> lock down -> vet inte om/när den kommer fram osv
Stämmer bra. Grymt minne! Väldigt bra negativ display hade den. Jag sålde vidare den här på forumet.Det var nog @parasec som hade den negativa med stn display. Jag hade en utan. Den var ju positiv dock. Hade även en analog som jag gillade riktigt mkt. Sålde den mest för att jag köpte en garmin.
Ok!Jag beställde från Spanien vid årsskiftet och då tog det cirka två veckor vill jag minnas.
AE1500?Ok!
Jag beställde en därifrån igår. Kunde inte hålla mig
Ja. Blev tokig att den inte kommer i lager någonstans. Förutom i Spanien då....AE1500?
Spännande, ser fram emot bilder. Vilken blev det?Ja. Blev tokig att den inte kommer i lager någonstans. Förutom i Spanien då....
441,32kr med frakt. Överkomligt.Spännande, ser fram emot bilder. Vilken blev det?
Tillkommer ingen svensk moms från land inom EU. Spansk moms är inkluderad i priserna.Man kanske skulle lägga en beställning på en av varje, frakten från Spanien är €16.90. Osäker på om det tillkommer moms.
Casio AE-1500WH-8BVEF | Casio Watch Collection AE-1500WH-8BVEF
Casio Collection AE-1500WH-8BVEF | Official Distributor Casio Watch Collection AE-1500WH-8BVEF in Spain. Watches buy Casio news in watches 2021www.relojesdemoda.com
Den var inte dum! Den ser klart dyrare ut än vad den är. Hur gick det, blev det ytterligare moms på priset från Spanien?
Ingen moms inom EU.Den var inte dum! Den ser klart dyrare ut än vad den är. Hur gick det, blev det ytterligare moms på priset från Spanien?
Vad landade priset på inkl frakt? Det kändes som om de svenska priserna var höga.Ingen moms inom EU.
Beställde i lördags och fick den hemlevererad idag! Det är snabba bud det.
Enligt Casio Sverige bör den finnas att köpa här i landet på fredag.
441,32kr med frakt.Vad landade priset på inkl frakt? Det kändes som om de svenska priserna var höga.
Bra jämförelse. En viss prisskillnad mellan de två.Negativ VS negativ
Najs! Spejsigt med de där skuggorna på displayen. Har den "hourly chime"?Rätt tid inställd nu också
#spam
Jag tror att jag ställt in detNajs! Spejsigt med de där skuggorna på displayen. Har den "hourly chime"?
Prova, lite snabbt bara.Jag tror att jag ställt in det
Symbolen nere till höger betyder nog det...
Får ju inte ha på mig den så inte hört någon timsignal än
Men vänta nu!
Fast alla ser ju att bilden är från framtiden, 13/4.Laddar upp ryssen!