S
Staafen
Guest
Tänkte på det med haha!Fast alla ser ju att bilden är från framtiden, 13/4.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte på det med haha!Fast alla ser ju att bilden är från framtiden, 13/4.
Min fru väger typ 60, 70 som höggravid.Tänkte på det med haha!
Min fru väger typ 60, 70 som höggravid.
Jag väger 110 som minst och har dubbelt så stora händer. Trodde det skulle vara uppenbart att det inte var jag
Negativ VS negativ
Ja... Undra om det kommer stå 9 om ett år?Gillar den! Lite synd de valde trycka 10year battery kansje på bezeln...
Ja... Undra om det kommer stå 9 om ett år?
Den ljusa skulle man ju kunna utöka med ocksåhaha
Jag gillade denna iaf, och även pro trek nedan med. Fast svårt motivera mig köpa en PT då jag inte lär använda den direkt för funktioner...
Den ljusa skulle man ju kunna utöka med också
Ja, beställd i lördags och kom hem idagGick det fort få hem dem?
inte för att jag behöver fler inköp men kommer ändå bli det. Tror jag köpt 5st gshock på en månad nu
Haha jag tyckte den såg lite stor ut, men tänkte att det är säkert kameran som spökar (julgranskule-effekten).Min fru väger typ 60, 70 som höggravid.
Jag väger 110 som minst och har dubbelt så stora händer. Trodde det skulle vara uppenbart att det inte var jag
Går nog att ta bort ganska enkelt. Nåt lösningsmedel (aceton?), testa först på nåt dolt ställe så det inte påverkar materialet bara.Gillar den! Lite synd de valde trycka 10year battery kansje på bezeln...
Haha jag tyckte den såg lite stor ut, men tänkte att det är säkert kameran som spökar (julgranskule-effekten).
Går nog att ta bort ganska enkelt. Nåt lösningsmedel (aceton?), testa först på nåt dolt ställe så det inte påverkar materialet bara.
min tanke med, funderar starkt på en beige. Gillar verkligen Rangeman den liknar men är ju sjukt stor (och fel prisklass)
Casio Classic AE-1500WH-5AVEF
Casio Classic AE-1500WH-8BVEF LED-ljusEn lysdiod (light-emitting diode/LED) används för att lysa upp klockans framsida. Veckodag- och datumvisningAktuell datum och veckodag visas på urskivan. VärldstidMed världstidfunktionen så får du möjlighet att ställawww.klockgiganten.se
Rangeman är ju inte så dyr om man köper den begagnat !
Tänker på denna:
Kostar ju nog 4-5k begagnad, vanliga range är ju ”billig”. Men gpr-b1000 är ändå för stor
Knivskarp display!
Ja verkligen. Har vi alla tre färgvarianterna representerade i tråden? Nån som har slagit till på en svart med positiv display?Knivskarp display!
Ser riktigt trevliga ut!Det här var ju intressant. Ny, clean & mindre Pro Trek med solar och STN.
https://www.g-central.com/pro-trek-prg-30-tough-solar-triple-sensor-stn-lcd/
Hittade en qvartsare i gömmorna som jag inte sett sen jag bar den sist - 1994(!) Att jag vet det är för att den låg tillsammans med gamla klassfoton från det året, där den syns tydligt på bild.
Så. Jag var in till Göta Ur idag på söder och uris testade med nytt batteri vilket inte var nog för att sparka igång den. Han hade haft inne en lika nyligen och givetvis är de modulerna utgågna, så loppet kändes lite kört.
Men. Det kanske finns någon här inne som kan, eller känner någon som meckar med gamla Casio kvartsare som skulle kunna hjälpa till? (eller kvartsare öht ELLER moddar med nya moduler).
Jag gillar klockan skarpt och det vore kul att få igång den.
Gärna PM isf för mer info