Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
den längst till vänster, är det A1000D-7EF ? Tycker inte jag ser någon "mother of pearl" effekt, ser mer bara vit ut vilket såg lite snyggare ut.Samlingen i nuläget. Vilken sticker ut?
Pärlemon är inte så kraftig i verkligheten som på produktbilderna från casio.den längst till vänster, är det A1000D-7EF ? Tycker inte jag ser någon "mother of pearl" effekt, ser mer bara vit ut vilket såg lite snyggare ut.
aha, då e jag med. snygg!Pärlemon är inte så kraftig i verkligheten som på produktbilderna från casio.
Den där mår bra på min handled också, när smartklockan ligger på vila eller laddning!Kör den här gamla favoriten, W-741 idag.
Nej tyvärr. Jag antar att du testat att googla på modulnumret. Kan inte komma på nåt annat.Den där mår bra på min handled också, när smartklockan ligger på vila eller laddning!
Jag har tyvärr inte instruktionerna kvar, men jag är nyfiken på vad den var specad för för noggrannhet när den kom. Vet du?
En terrorist och en nudist!Samlingen i nuläget. Vilken sticker ut?
Jag har försökt leta, men inte lyckats hitta något. Om jag förstått rätt, kom modellen 1995. Det stämmer bra när jag fick den. Jag hade först en Twin Graph II som jag tyvärr lyckades tappa så att den gick sönder, och då fick jag den här i stället. Den har legat i ett skåp i många år, men för ett tag sedan tog jag mig för att ge den ett nytt batteri, och den gör nu sin tjänst igen, trots att den snart fyller 30 år.Nej tyvärr. Jag antar att du testat att googla på modulnumret. Kan inte komma på nåt annat.
Stilig! Vilken ref?Blir ofta den här som hamnar på armen.
Enda jag kan komma på är små damur.En fundering... Casio Twin Graph II var min första "ordentliga" klocka när jag var barn, och jag har fortfarande kvar och använder till och från den Casio Illuminator W-741 som fick bli efterträdaren. Jag lägger märke till att "alla" Casios digitalur verkar vara fullklottrade med text om knapparnas och urets funktioner. Finns det någon modell som är helt ren från sådan text?
Någon variant av OCW-T200.Stilig! Vilken ref?