• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Efter 7 veckors lockdown Àr det nÀstan overkligt skönt att Àntligen fÄ ta en morgonpromenad. :happyhappy:
gcheck.jpg

Är sugen pĂ„ en GPR-B1000. NĂ„gon hĂ€r som har en och har anvĂ€nt GPS-funktionen? Kan man tex starta den vid en promenad eller cykeltur och sedan avlĂ€sa hur lĂ„ngt man gĂ„tt eller cyklat?
AE003C31-A856-4102-BC8F-0ABEBA33124E.jpeg
Ja och du startar den med ett knapptryck om jag inte minns fel. DÀremot var det ett fel i appen sÄ den kunde inte generera 3D-kartor merparten av gÄngerna jag försökte.
Vid promenad att det nog flera resor enklare att bara anvÀnda mobilen. Eller nÄgon smartklocka.

Ja och du startar den med ett knapptryck om jag inte minns fel. DÀremot var det ett fel i appen sÄ den kunde inte generera 3D-kartor merparten av gÄngerna jag försökte.
Vid promenad att det nog flera resor enklare att bara anvÀnda mobilen. Eller nÄgon smartklocka.
- Tack för svaret, men jag letar ju efter en anledning att kunna köpa den :)

En mÄste bort, men vilken? Har svÄr beslutsÄngest :arghh::arghh:

20200504_194335.jpg
VÀnstra. StÄlis Àr stÄlis, Àven om den Àr en tung pjÀs. 5610 Àr ju den klassiska med multiband 6, dessutom sÄ pass billig att det inte lönar sig att sÀlja. Den vÀnstra Àr ju mer en hybrid av de bÄda, Àven om det Àr riktigt trevligt med neg-display i solen.

VÀnstra. StÄlis Àr stÄlis, Àven om den Àr en tung pjÀs. 5610 Àr ju den klassiska med multiband 6, dessutom sÄ pass billig att det inte lönar sig att sÀlja. Den vÀnstra Àr ju mer en hybrid av de bÄda, Àven om det Àr riktigt trevligt med neg-display i solen.
En tanke jag har Àr att byta sÄ helstÄlisen fÄr negativa diaplayen. Den ser lite roligare ut med den tÀnker jag. Nej du har rÀtt dÀr ang. 5610an, det Àr en klassiker. Dessutom med kompositband som ger den en underbar kÀnsla pÄ armen!

Tillbaka
Topp