Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Av tv-bilderna att döma igÄr vore det inte helt osannolikt att det blir lockdown igen ...Efter 7 veckors lockdown Àr det nÀstan overkligt skönt att Àntligen fÄ ta en morgonpromenad.
![]()
Ja det Àr lite kontraproduktivt eftersom det fortfarande Àr tidsbegrÀnsad frihet (morgon och kvÀll) och givetvis blir det mycket folk ute pÄ kort tid dÄ.Av tv-bilderna att döma igÄr vore det inte helt osannolikt att det blir lockdown igen ...![]()
Inga som helst problem. Kör alltid G-shock pÄ gymmet, ofta med efterföljande dusch och bastu. Klockan Àr pÄ hela tidenHur Àr klockarna rent stryk mÀssigt? Tex om man har klockan vid trÀning osv... kÀnsliga?
Ja och du startar den med ett knapptryck om jag inte minns fel. DĂ€remot var det ett fel i appen sĂ„ den kunde inte generera 3D-kartor merparten av gĂ„ngerna jag försökte.Ăr sugen pĂ„ en GPR-B1000. NĂ„gon hĂ€r som har en och har anvĂ€nt GPS-funktionen? Kan man tex starta den vid en promenad eller cykeltur och sedan avlĂ€sa hur lĂ„ngt man gĂ„tt eller cyklat?
![]()
- Tack för svaret, men jag letar ju efter en anledning att kunna köpa denJa och du startar den med ett knapptryck om jag inte minns fel. DÀremot var det ett fel i appen sÄ den kunde inte generera 3D-kartor merparten av gÄngerna jag försökte.
Vid promenad att det nog flera resor enklare att bara anvÀnda mobilen. Eller nÄgon smartklocka.
Haha...- Tack för svaret, men jag letar ju efter en anledning att kunna köpa den![]()
Det Àr lucalberts. Kombinationen av tvÄ 5600bc modeller. Jag gjorde en liknande faktiskt.![]()
hittade denna mod, gw-b5600. HÀrligt med lemonface Àven om det inte Àr pÄ en vintage Seiko![]()
Det Àr lucalberts. Kombinationen av tvÄ 5600bc modeller. Jag gjorde en liknande faktiskt.
Ja det stÀmmer ser jag nu nÀr jag gick tillbaka och kolladeDet Àr lucalberts. Kombinationen av tvÄ 5600bc modeller. Jag gjorde en liknande faktiskt.
Du som moddat nÄgra, tror du det skulle funka att ta filtret ifrÄn 5610 och skifta med 5600 för att fÄ pos display?Det Àr lucalberts. Kombinationen av tvÄ 5600bc modeller. Jag gjorde en liknande faktiskt.
Tror det Àr olika storlekar faktiskt. Jag skulle hellre bytt plats pÄ en positiv och negativ 5610 modul.Du som moddat nÄgra, tror du det skulle funka att ta filtret ifrÄn 5610 och skifta med 5600 för att fÄ pos display?
En mÄste bort, men vilken? Har svÄr beslutsÄngest
![]()
En mÄste bort, men vilken? Har svÄr beslutsÄngest
![]()
Intressant, det var precis det jag föll förDen vÀnstra, gillar inte kombo metall + plast.... det gÄr pÄ nÄt sÀtt inte ihop, sorry![]()
Intressant, det var precis det jag föll förKonstrasten! Men jag förstÄr vad du menar, det Àr inte alla som gillar den kombinationen.
Vilken fÀrg har bezeln, har svÄrt att avgöra om den Àr grÄ eller svart? Grymt fin iaf! Brickmönstret gör den sÄÄÄ mkt snyggare enligt min meningMetall pÄ gummi idag.
![]()
VÀnstra. StÄlis Àr stÄlis, Àven om den Àr en tung pjÀs. 5610 Àr ju den klassiska med multiband 6, dessutom sÄ pass billig att det inte lönar sig att sÀlja. Den vÀnstra Àr ju mer en hybrid av de bÄda, Àven om det Àr riktigt trevligt med neg-display i solen.En mÄste bort, men vilken? Har svÄr beslutsÄngest
![]()
SÄ blir det nog till slut. Bara att jag har en donator som kunde komma till lite anvÀndning. Men dÄ blir det ju inte gul display, och det vill man juTror det Àr olika storlekar faktiskt. Jag skulle hellre bytt plats pÄ en positiv och negativ 5610 modul.
Vilken fÀrg har bezeln, har svÄrt att avgöra om den Àr grÄ eller svart? Grymt fin iaf! Brickmönstret gör den sÄÄÄ mkt snyggare enligt min mening
En tanke jag har Àr att byta sÄ helstÄlisen fÄr negativa diaplayen. Den ser lite roligare ut med den tÀnker jag. Nej du har rÀtt dÀr ang. 5610an, det Àr en klassiker. Dessutom med kompositband som ger den en underbar kÀnsla pÄ armen!VÀnstra. StÄlis Àr stÄlis, Àven om den Àr en tung pjÀs. 5610 Àr ju den klassiska med multiband 6, dessutom sÄ pass billig att det inte lönar sig att sÀlja. Den vÀnstra Àr ju mer en hybrid av de bÄda, Àven om det Àr riktigt trevligt med neg-display i solen.