Haha, det Àr typiskt!Typiskt att just Frogman Àr byggd för vÀnstran. Det var ju denna modell som fick @spammerstakeahike att bli en leftie![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, det Àr typiskt!Typiskt att just Frogman Àr byggd för vÀnstran. Det var ju denna modell som fick @spammerstakeahike att bli en leftie![]()
Typiskt att just Frogman Àr byggd för vÀnstran. Det var ju denna modell som fick @spammerstakeahike att bli en leftie![]()
Sitter som en smÀck!DÀr kom den hem! Den var ju Ànnu större Àn vad jag kom ihÄg frÄn passarounden. Sitter vÀl sÄdÀr om jag ska vara Àrlig sÄ vi fÄr se om den fÄr stanna. Blir antingen lite lös eller inget blod till handen.
![]()
![]()
Det intressanta Àr att den Àr exakt lika lÄng lug-lug som GG-B100 men Mudmastern sitter sjukt mycket bÀttre pÄ armen eftersom den har ett annat band och de dÀr extra bitarna undertill dÀr bandet möter boetten. Jag mÀtte med ett digitalt skjutmÄtt och det skiljer bara 0,8mm om man mÀter frÄn mitten av skruvarna.
![]()
JÀkligt snygg Àr den i alla fall!![]()
Tack sÄ mycket!Sitter som en smÀck!En löst sittande Froggie och pappasneakers, bÀsta kombon.
Du fÄr bildgoogla! SjÀlv kör jag ett par pappasneakers frÄn New Balance. Passar mycket bra till G-Shock överlag.Tack sÄ mycket!Haha, vad Àr pappasneakers?
![]()
New Balance skulle jag kunna tÀnka mig men resten nÀr man bildgooglade, nej tack!Du fÄr bildgoogla! SjÀlv kör jag ett par pappasneakers frÄn New Balance. Passar mycket bra till G-Shock överlag.![]()
Smakfull blÄ. Snygg!Bilklocka -
![]()
![]()
Vilken modell Àr denna skönhet..![]()
VÄrkÀnsla![]()
https://klocksnack.se/threads/officiella-g-shocktrÄden.24037/page-873#post-3324132Vilken modell Àr denna skönhet..?
Ăckligt fin fĂ€rg!Bilklocka -
![]()
![]()
Snygg bakgrundSnart 4 Är I min Àgo!![]()
Göteborg!#Laddstolpe -
![]()
Första posten i denna delen av forumetBlev med denna för nÄgra dagar sedan.
![]()
Sitter som en smÀck! Riktigt lÀcker den dÀr ocksÄ!
Gick dom att köpa utanför US? Jag provade ocksĂ„ att frĂ„ga Klockmaster Globen men dom skulle inte fĂ„ in denĂr det nĂ„gon som fĂ„tt tag i en NASA-square? De verkar vara fullbokade![]()