Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad Àr det för ref pÄ den i mitten?Följande tre Äker upp pÄ Köp och SÀlj imorgon, men G-Shock-trÄden har sÄ klart förtur. Alla tre i bra skick och full set. Hör av er via PM om intresse finns! Ledsen för slarvigt tagna bilder.
![]()
![]()
![]()
Jag kommer att tĂ€nka pĂ„ scenen ur MorrhĂ„r & Ărtor, dĂ€r han surrar ihop ett fĂ„rskinn ifrĂ„n en mc-sadel och gĂ„r till hundgĂ„rden med ârullenâ i ett koppel... Det skulle bara saknas att du sĂ€ger nĂ„got i stil med ânĂ€, kom nu Gunnar, du fĂ„r klĂ€ttra mer i trĂ€d hemma, pappa mĂ„ste gĂ„ till kassan nuâFĂ„r en del skumma blickar frĂ„n andra men what the heck.
![]()
Denna fick följa med pÄ morgonpass i gymmet idag,
![]()
![]()
![]()
Nu ÄterstÄr bara att lÀra sig hur den funkar!![]()
VÀldigt bekvÀm, skönt band, förvÄnansvÀrt lÀtt, bÀr mindre Àn GPR-B1000 Rangeman.SpÀnnande! Hur upplever du den?
Riktigt krispig bild!Ny bekantskap,
![]()
Ă h grattis!Ny bekantskap,
![]()
Man kan fÄ en liten mini review?Denna fick följa med pÄ morgonpass i gymmet idag,
![]()
![]()
![]()
Tack! Riktigt toolig, hur upplever du den negativa displayen?DW-5610SU-3ER!
Som ett stort framsteg jÀmfört med den vanliga DW5600-BB, riktgt skarp.Tack! Riktigt toolig, hur upplever du den negativa displayen?
- Vad tycker du sÄ hÀr lÄngt?Denna fick följa med pÄ morgonpass i gymmet idag,
![]()
![]()
![]()
Tackar, vÀldigt oplanerat nytillskott.à h grattis!
Postade ju korta spontana reflektioner ovan, mer Àn sÄ blir det inte pÄ ett tag iaf.Man kan fÄ en liten mini review?
Har inte mycket mer att sÀga Àn de snabba reflektioner jag redan postat. Sköna knappar!- Vad tycker du sÄ hÀr lÄngt?
Grattis till nyförvÀrvet! Riktigt frÀck och futuristisk baksida.Denna fick följa med pÄ morgonpass i gymmet idag,
![]()
![]()
![]()
HÀmtade den hos KM Globen igÄr, de fick in dem i mÄndags!Grattis till nyförvÀrvet! Riktigt frÀck och futuristisk baksida.BestÀllde du genom Casios hemsida eller har de börjat hitta ut i butik?
HÀmtade den hos KM Globen igÄr, de fick in dem i mÄndags!
![]()
Precis det jag tĂ€nkte! Ănskar en G-shock med lite aviseringar och ev pulsmĂ€tare som inte Ă€r till löpning i första hand, tack.men kĂ€nns spontant mer anpassad för löpare Ă€n gymmande.
Ja det vill jag minnas att de hade!Hade de 100 inne med?
Fördelen med att hÀnga pÄ Plantagen.
![]()
FÄr en del skumma blickar frÄn andra men what the heck.
![]()
Riktigt fina bilder! Grymt att du inte brydde dig om blickarna. Vad gör man inte för att fÄ knÀppa nÄgra bra bilder!Praktfull blomning.
![]()
Storlek pÄ den....?Denna fick följa med pÄ morgonpass i gymmet idag,
![]()
![]()
![]()
à h, nu blev ju inte suget pÄ en lÀnk mindre direkt...Paket i brevlÄdan idag.
![]()
Vad kan det vara?
![]()
NĂ€men!
![]()
Vacker och fin.
![]()
![]()
Monterad och fin!
![]()
En poseur!
![]()
![]()
Skönt, men hamnade lite mellan lÀngst in pÄ mikrojusteringen, eller ta bort en lÀnk och sÀtter lÀngst ut. Men tror den sitter bra nu.
En notering: den var jÀvulskt svÄr att montera pÄ klockan! Verkligen exakt passform! DÀr svor jag lite ...
63.0Ă55.0Ă20.4mm/101gStorlek pĂ„ den....?![]()
Ja, inte sÄ man blir sÄ benÀgen att vÀxla mellan band och lÀnk.à h, nu blev ju inte suget pÄ en lÀnk mindre direkt...
Verkligen riktigt jÀvligt att fÄ pÄ lÀnk pÄ en GW-5000!
JÀklar vad jag fick trixa för att fÄ dit den nÀr jag hade en, sjukt skön med lÀnk dock![]()