Rent spontant borde det väl fungera men ingen aningNågon som vet ett vanligt spänne som skulle funka som är am? Jag mätte bandet till 21mm. Nån som testat kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rent spontant borde det väl fungera men ingen aningNågon som vet ett vanligt spänne som skulle funka som är am? Jag mätte bandet till 21mm. Nån som testat kanske?
Någon som vet ett vanligt spänne som skulle funka som är am? Jag mätte bandet till 21mm. Nån som testat kanske?
Varför skulle det inte fungera?Ingen som testa am spänne när ett nytt går på 2k? Kanske får testa först då
Passade braNya kläder
Tråkigt! Det är ju en fantastisk klocka saknar min som är på service just nu...Står och överväger om den ska få lämna eller inte..beslutet kommer inte tas idag iaf
Verkligen inte bestämt mig än..men ville ge mina tankar här i tråden först. Om jag säljer o ångrar mig är de troligtvis kört att hitta en annan för lite över 20k igen..Tråkigt! Det är ju en fantastisk klocka saknar min som är på service just nu...
KulDagens nykomling.
En mycket trevlig pjäs som sitter förbaskat skönt också . Blir nog bra det här .
Konstigt nog känns dom ju sjukt smidig! Bara längtar att få tillbaka min från LW!Ja verkligen . Trodde att den skulle bäras större än vad den gjorde. Sitter som en smäck på 18,5cm handled .
Nu fattas bara något band som ombyte. Ingen som har något som inte används och ligger och skräpar?
Dagens nykomling.
En mycket trevlig pjäs som sitter förbaskat skönt också . Blir nog bra det här .
Så avundsjuk på många av de härliga pjäser du haft detta år men denna är nog bäst hittills
Lyxstål, men lyx fast om du ursäktar uttrycket ”budget” kontra om det stått AP på tavlan. Tycker LW gör fantastiska klockorJag håller med dig, denna var faktiskt rejält bra .
Hade ganska höga förväntningar och jag blev inte besviken om man säger så .
Känns i nuläget som en stabil keeper.
Har en fantastiskt bra AR, har fortfarande inte sett glaset på den .
Lyxstål, men lyx fast om du ursäktar uttrycket ”budget” kontra om det stått AP på tavlan. Tycker LW gör fantastiska klockor
Tog nån vecka för mig. Kan kika hur lång tid det tog.Funderar eventuellt på att beställa från Wisentex.
Är dom långsamma eller går det undan ?
Har orimligt dåligt tålamod nämligen.
Tog nån vecka för mig. Kan kika hur lång tid det tog.
Edit: det tog cirka 3-4 veckor
Moldavien! En trevlig snubbe där på WisentexLåter rimligt om det ska tillverkas också. Var skickar dom ifrån ?
Moldavien! En trevlig snubbe där på Wisentex
Hehe ja det tycker jag absolut! Du får ju bestämma vad du vill ha för nåt, behöver ju inte vara det som är på hemsidan baraFår nog ge det en chans kanske. Begagnatmarknaden verkar kärv om man säger så .
Hehe ja det tycker jag absolut! Du får ju bestämma vad du vill ha för nåt, behöver ju inte vara det som är på hemsidan bara