Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggt blev detNyinkommet läder (alligator) i cold grey från Wisentex. Gifte sig bra med den silvervita tavlan på "The One". Helnöjd är känslan.
Edit: glömde ställa tiden men skit i det
![]()
![]()
![]()
Det där bandet blev en riktig fullträffLätt att tycka om. Fram med pjäserna nu, det är ju fredag för tusan.
![]()
Det där bandet blev en riktig fullträffMan saknar ju inte sin Biformeter lite… Grymma klockor!
Funderar på vilket band jag ska köra nu
![]()
Tack!Många trevliga straps där. Funderar själv på att beställa från Wisentex igen. Helnöjd med mitt grey alligator men saknar nog något åt canvas/tyghållet. Synd att marknaden gällande aftermarket nästan är obefintlig
.
Tack!Ja, framöver tror jag nog jag skulle vilja ha något mer, typ orm eller ödla samt något skrikande färgglatt
Jag håller själv på att fixa eget band i gummi, men har stannat upp lite... Är egentligen bara att jag ska lösa infästningen för spännet hehe...
Ser fram emot att se resultatet.
Ser trevligt ut![]()
Här är ena delen av bandet. Ska försöka ägna lite tid åt detta nu snart(så sa jag i somras också...
)
Absolut, det ska jag lägga på minnetSer trevligt ut. Ställer mig i kö om du tänker göra fler
.