• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Linde Werdelin tråden.

nikkeVII

Panerai
Pledge Member
image.jpg


Idag blev det denna 🖤💛
 

rstattin

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Många trevliga straps där 👍. Funderar själv på att beställa från Wisentex igen. Helnöjd med mitt grey alligator men saknar nog något åt canvas/tyghållet. Synd att marknaden gällande aftermarket nästan är obefintlig 🤔.
Tack! 😃 Ja, framöver tror jag nog jag skulle vilja ha något mer, typ orm eller ödla samt något skrikande färgglatt 🤩
Jag håller själv på att fixa eget band i gummi, men har stannat upp lite... Är egentligen bara att jag ska lösa infästningen för spännet hehe...
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Tack! 😃 Ja, framöver tror jag nog jag skulle vilja ha något mer, typ orm eller ödla samt något skrikande färgglatt 🤩
Jag håller själv på att fixa eget band i gummi, men har stannat upp lite... Är egentligen bara att jag ska lösa infästningen för spännet hehe...

Ser fram emot att se resultatet 👍🙂.
 

nikkeVII

Panerai
Pledge Member
är det någon här inne som sitter på någon sjysst Panerai och kanske vill byta mot min Spidolite II ? Har fått ett sug som måste stillas 😊 bytesvärde ca 80-90k pma förslag

Ursäkta om man inte får posta detta här, men ville göra er uppmärksamma

🖤💛
 
Topp