Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin och vilken skärpa i bilden!!!Kastar in nyförvärvet här. En 3003 med zuludiver band. Är för jäkla nöjd med detta ur
![]()
Hej!Bästa Luminox lumen för minsta pengen,,söker bra arbetsklocka då man jobbar nätter och vill ha riktigt bra lume. tips ?
Bra samarbete! Och liten chock när jag såg priserna första sekunderna, och sedan förstod att det var isländska krDen isländska räddningstjänsten har börjat ett samarbete med Luminox. Vet inte hurpass mycket, men jag antar att en del av det man betalar för tidmätarna går till deras arbete.
Landsbjörg som organisationen heter, är de som (bland annat) oavlönat och på frivillig basis letar upp turister som irrar bort sig i isländska oväder. Något som händer regelbundet kan undertecknad intyga.
Tidmätarna har ’Landsbjörgs’ logga och som ni ser på bilderna så är urtavlan en världskarta med Island i fokus.
![]()
Luminox
Landsbjargar Luminox úrin eru hágæða svissnesk úr sem henta fyrir krefjandi íslenskar aðstæður, dag sem nótt. Úrin búa yfir sérstakri nano-tækni sem gerir þeim kleift að lýsa í myrkri.vefverslun.landsbjorg.is
Den har fått en del kritik för att kvalitén är låg. Betydligt lägre betyg och kvalitet än 3000 serien som kostar närmare 4000kr. Och tyvärr får du vad du betalar för, så lek inte navy seal med den billiga varianten. Avstå är mitt råd. Och köp storebror på kampanj. De förekommer relativt ofta (-20% till -30%).Nån med erfarenhet av Leatherback Sea Turtle 39mm? Tycker denna ser ut att kunna vara en mysig sommarklocka, och priset är ju inte dumt alls:
![]()
![]()
Hmmm, okej. Tack för input! Finns den i max 40mm? Kan bara se 45mm-klossar i 3000-serien.Den har fått en del kritik för att kvalitén är låg. Betydligt lägre betyg och kvalitet än 3000 serien som kostar närmare 4000kr. Och tyvärr får du vad du betalar för, så lek inte navy seal med den billiga varianten. Avstå är mitt råd. Och köp storebror på kampanj. De förekommer relativt ofta (-20% till -30%).
Den bärs väldigt mkt mindre.Hmmm, okej. Tack för input! Finns den i max 40mm? Kan bara se 45mm-klossar i 3000-serien.
Hmmm, okej. Verkar inte finnas i vitt heller. Är inte inne på Navy Seal-kopplingen utan snarare en sommarfräsch skoj klocka.Den bärs väldigt mkt mindre.
Bezlen är 39..
Kan detta vara rätt serienummer?Hmmm, okej. Verkar inte finnas i vitt heller. Är inte inne på Navy Seal-kopplingen utan snarare en sommarfräsch skoj klocka.
Vi får se hur det får bli!
Vad snygg den blev på bandet
Amen kolla! Den var angiven som damklocka på deras hemsida, så inte konstigt att jag inte hittade nån mer vit. Kanske kan vara nåt till sommaren!Kan detta vara rätt serienummer?
![]()
Dressinn | Butik för mode, kläder och skor på nätet
Handla på Dressinn för kläder, skor och modeaccessoarer för kvinnor, män, pojkar och flickor – garanterat bästa pris.www.dressinn.com
Ser ju inte så farligt ut. Kanske är helt okej om den ändå är tänkt att bäras till semesterkläder.Originalet 3001 bärs som en 40mm på handen och upplevs nästan som ännu mindre då tavlan är relativ liten. Angiven till 43mm.
jämför lugg till lugg mot seamaster som är angiven till 42mm
![]()
![]()
Hej! Tänkte sälja denna men har ingen aning vad som är ett rättvist pris. Modell, 3H MBM? Ålder, tror 90-tal. Skick, använd 5-6 tillfällen. Tillbehör enligt bild. Funderar på om det är klocka som kanske tilltalar Volvoentusiaster mer än klockintresserade så Tradera är lämpligare. Är någon intresserad, dra ett pm, eller om någon tycker sig vilja höfta ett rimligt pris. Behöver inte kräma ur varenda hundring.
Edit: Fått nytt batteri precis och fungerar felfritt.
![]()
![]()
Haha. Det tror inte jag heller faktiskt. Du har nog rätt! Tratten får bestämmaTror inte Volvo trycket ger mervärde, snarare tvärtom. Skulle gissa 500kr kanske?
Haha. Det tror inte jag heller faktiskt. Du har nog rätt! Tratten får bestämma![]()
Värdet vet jag inte, men tycker den är riktigt rolig! Hade lätt tagit den för 500krHej! Tänkte sälja denna men har ingen aning vad som är ett rättvist pris. Modell, 3H MBM? Ålder, tror 90-tal. Skick, använd 5-6 tillfällen. Tillbehör enligt bild. Funderar på om det är klocka som kanske tilltalar Volvoentusiaster mer än klockintresserade så Tradera är lämpligare. Är någon intresserad, dra ett pm, eller om någon tycker sig vilja höfta ett rimligt pris. Behöver inte kräma ur varenda hundring.
Edit: Fått nytt batteri precis och fungerar felfritt.
![]()
![]()
Ja 500kr är minimum för att det ska vara värt besväret så satte det utköp på TrattenVärdet vet jag inte, men tycker den är riktigt rolig! Hade lätt tagit den för 500kr![]()
@ScubaKing @McNulty Bud på 499kr in the bag! Bäst gissning på slutsumma vinner. Jag lägger mig på 790kr.
Snåljåp!Jag lägger mig på 550 kr.
Heads up på dennaKastar in nyförvärvet här. En 3003 med zuludiver band. Är för jäkla nöjd med detta ur
![]()
Lägg ut länk till annonsen här i trådenPsst då har jag en till ännu bättre prismen fasen vad grym din va
ref?![]()