Bossebäver
Silver
Stämmer....43 med band o nån tusing till med länken
Det bådar ju inte gott för listpriset på nästa generation SMP...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer....43 med band o nån tusing till med länken
Ok? UtvecklaDet bådar ju inte gott för listpriset på nästa generation SMP...
Ok? Utveckla![]()
Smp listar idag ish 35 o lär väl hamna några tusingar + om de nu uppdaterar den. 10-15k känns rätt häftigt. Kommer det en ny smp hoppas jag att de kan hålla ihop proportionerna likt den SMPC som finns idagWell, om en datumfri klocka med 150m wr kostar 44 med länk, vad tror du en 300m wr och datumutrustad klocka kommer kosta?
Jag har ju förhoppningar om en uppdaterad SMP med Master-urverk på årets basel, höjer de priset 10-15k så suger det litegrann...
Smp listar idag ish 35 o lär väl hamna några tusingar + om de nu uppdaterar den. 10-15k känns rätt häftigt. Kommer det en ny smp hoppas jag att de kan hålla ihop proportionerna likt den SMPC som finns idag
39ans tavla känns lite för tight..Den utgick när nya Master Cox PO lanserades.
Själv har jag trillat dit fler gånger än jag kan räkna på PO. Dock inte de nya då de är för stora samt att mini 39,5 känns oproportionerlig.
Värt en like från migVar förbi Erikson Urhandel idag och fick titta på ett visningsex av railmastern och efter att tidigare sågat fejkpatina så får jag ju erkänna att den ändra min inställning, Förr eller senare får man äta upp det man sagt, börjar tro att det är någon form av mantra jag lever efter
Tavlan är grym, den skiftar från ljusgrå till blank svart beroende på ljuset.
Allting på klockan är borstat, vilket jag tycker var riktigt snyggt och gav en toolig look. Här kommer lite bilder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser ut som en bastard från AT & SM300..Var förbi Erikson Urhandel idag och fick titta på ett visningsex av railmastern och efter att tidigare sågat fejkpatina så får jag ju erkänna att den ändra min inställning, Förr eller senare får man äta upp det man sagt, börjar tro att det är någon form av mantra jag lever efter
Tavlan är grym, den skiftar från ljusgrå till blank svart beroende på ljuset.
Allting på klockan är borstat, vilket jag tycker var riktigt snyggt och gav en toolig look. Här kommer lite bilder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yo Omegabröder, om man tänkt köpa en Planet Ocean, ska man gå för den nya med 8800 verket eller den tidigare 8500? Gillar den något mindre blingiga 8500, men de nya urverket och den mindre storleken får mig att ifrågasätta om man ska köra på den nyare. Vad tycker ni, är det dag och natt mellan dom?
Hebbe en fråga, vad är lug to lug måttet på din 1957 Seamaster? Försökte googla, men hitta ingen.Värt en like från mig
”if you can change, everybody can change “![]()
Tillåt mig, den mäter 48mm lug till lug. Klockan på ett kreditkort för referensHebbe en fråga, vad är lug to lug måttet på din 1957 Seamaster? Försökte googla, men hitta ingen.
Jäklar, då är det samma som den vanliga trots att den mäter mindre diameter, om jag förstått det rätt?Tillåt mig, den mäter 48mm lug till lug
Tillåt mig, den mäter 48mm lug till lug. Klockan på ett kreditkort för referens
![]()
Ja, den är rätt perfekt på många sätt!Helvete vad snygg den är alltså.
Tänk vad seamastern hade kunnat vara om den tillåtits vara i produktion konsistent likt subben?
En bättre bild på klockan.
Ja, gummiband som är snyggt och väldigt bekvämt.Mycket fin ! Kommer den med bandet ?
Ja, gummiband som är snyggt och väldigt bekvämt.
Den nya Railmastern är jäkligt snygg men jag kan inte låta bli att tänka "Sarlacc".
![]()
Riktigt bra!!!Höstkläder.
![]()