Riktigt läcker. Grattis!Kastar in en bild på nyförvärvet.
Kunde inte vara utan en PO...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt läcker. Grattis!Kastar in en bild på nyförvärvet.
Härlig bild, grattis!!Kastar in en bild på nyförvärvet.
Provade den i helgen(men glömde tyvärr bild). Upplevde den ungefär som vanliga Speedmastern i storlek(längd/bredd) men självklart tjockare. Tycker dock att den satt fint och länken var trevlig med sina helborstade ytor. Kan absolut vara en kandidat för framtiden.Samma här, känns som man bör pröva innan köp. Främst för den lite speciella formen men också för att den är relativt tung, läste ~180 gram någonstans.
Nu när du säger det, ja varför har de inte gjort det?!Det är för mig obegripligt att Omega inte gjort en ny "swordhands/2254" style smp.
Mycket bättre! Ska du inte borsta bandhornen när du ändå håller på?
Nu med borstad länk!
Tack! Nja de får nog växa fram!Mycket bättre! Ska du inte borsta bandhornen när du ändå håller på?
Nu när du säger det, ja varför har de inte gjort det?!
Kul att höra, bör nog finnas lite prutmån också.Provade den i helgen(men glömde tyvärr bild). Upplevde den ungefär som vanliga Speedmastern i storlek(längd/bredd) men självklart tjockare. Tycker dock att den satt fint och länken var trevlig med sina helborstade ytor. Kan absolut vara en kandidat för framtiden.
Tyckte jag såg en bild i en tråd för någon dag sedan, kommer dock inte ihåg vem det varIngen som huggt den nya PO på K&S ännu? Ligger ju ok i pris eftersom den är typ rätt ny.
Visst är den snygg, utbud och efterfrågan antar jag... Men är tavlan sned eller är det jag som behöver besöka en optiker? Syns bättre som man klickar på länkenVisst är den fantastisk, men $26000...ärligt?
http://shop.hodinkee.com/products/1...987-caliber-33-3-movement?variant=22547975300
Den ser faktiskt lite sned ut.Visst är den snygg, utbud och efterfrågan antar jag... Men är tavlan sned eller är det jag som behöver besöka en optiker? Syns bättre som man klickar på länken
Ja på bild 2 uppifrån i länken ser den helt klart sned utVisst är den snygg, utbud och efterfrågan antar jag... Men är tavlan sned eller är det jag som behöver besöka en optiker? Syns bättre som man klickar på länken
Den ser faktiskt lite sned ut.
Ja på bild 2 uppifrån i länken ser den helt klart sned ut
Ja + allt mögel man får på köpet.Lite trist om man lägger 220 000kr.
En fråga; har Omega på nya klockor det röda sigill på alla modeller eller är det vissa utvalda?
Är det den 11:e idag?AT 8500G så här på kvällskvisten. Snart klar med Vilhelm Mobergs magnifika Din stund på jorden och läslampan har laddat lumen på AT'n i samma veva inför natten. Den duger, även om den inte kan mäta sig med en PO 8500 som lyser likt en fackla om natten.
Vänligen
Forumets undersköterska
Är det där den nya versionen (PO8900)?Kastar in en bild på nyförvärvet.
Är det där den nya versionen (PO8900)?
Vilken size?