MrHamilton
Basic
Vilken size?
43,5mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken size?
Har du varit där? egen bild? Cool byggnad hursomhelstOmegas butik i Seoul är ju om inte en vacker så alla gånger åtminstone en spektakulär byggnad.
Vänligen
Forumets undersköterska
Hade varit kul att åka dit (eller till annan Omega boutique) och spendera farligt mycket pengar...Omegas butik i Seoul är ju om inte en vacker så alla gånger åtminstone en spektakulär byggnad.
Vänligen
Forumets undersköterska
Har du varit där? egen bild? Cool byggnad hursomhelst
Välkommen hit och schysst Omega. Hur länge har du ägt den?Nu när jag äntligen har blivit medlem på klocksnack, så ska jag väl bidra med nånting, känns som rätt tråd att posta i. Här är en bild på min ögonsten
Välkommen hit och schysst Omega. Hur länge har du ägt den?
Nu när jag äntligen har blivit medlem på klocksnack, så ska jag väl bidra med nånting, känns som rätt tråd att posta i. Här är en bild på min ögonsten
Idag blev jag med Aqua Terra nr 2! Min skyfall får nu sällskap av denna skönhet!
Supernöjd, tack till dinkan1337 för en smidig affär!
Bjuder på lånad annonsbild då jag inte kan fota den själv just nu.
Ja jävlar, riktigt grym doldis.Bifogar min favorit från gårdagens event hos @ERIKSON URHANDEL. Riktigt fin tycker jag.
Kostar?Bifogar min favorit från gårdagens event hos @ERIKSON URHANDEL. Riktigt fin tycker jag.
52900kr har jag för mig att det var.Kostar?
Kostar?
Tänk på att denna var delvis i guld. Har en siffra i bakhuvet att stålvarianterna listar knappt 30'52900kr har jag för mig att det var.
Stämmer nig rätt bra. Såg en grå i går men den var lite livlös men på Omegas hemsida finns en med blå visare som ser riktigt trevlig ut samt några med olika blåa tavlor.Tänk på att denna var delvis i guld. Har en siffra i bakhuvet att stålvarianterna listar knappt 30'
Tack för info!Tänk på att denna var delvis i guld. Har en siffra i bakhuvet att stålvarianterna listar knappt 30'
Japp, finns många läckra versioner.Stämmer nig rätt bra. Såg en grå i går men den var lite livlös men på Omegas hemsida finns en med blå visare som ser riktigt trevlig ut samt några med olika blåa tavlor.
Nån som vet om detta är en 2500D eller C? @Undersköterskan vet du?
Nån som vet om detta är en 2500D eller C? @Undersköterskan vet du?
Jag är jäkligt sugen på att testa denna ( haft flera PO 8500). dock är ej centret stämplat men nu spelar det väl kvitta eftersom den är sedan länge är utanför garantin. Japp av bilderna att döma så ser ju klockan ut att vara i toppskick, dock osäker på om tavla o bezel är bytta. Ska undersöka det.Av fonten på ettorna i datumfönstret att döma är det ett 2500D i den PO'n. Ser mycket fin ut förresten, om det är en färsk bild så får man ju verkligen NOS-vibbar.
Vänligen
Forumets undersköterska