Jaså!?Jag tycker att det är den version jag sett mest av OSOSDn
De jag brukar se är de här.
Gamla OS logotypen och verk utan hack/handuppdragning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaså!?Jag tycker att det är den version jag sett mest av OSOSDn
Det är det sköna med Nato eller Zulu den sitter på sin plats då.Gillar att kronan har gamla O och inte logotypen.
Gummit är bra men kanske något mjukt.
Tror det hade mått bra av 24mm mellan luggarna för att bli helt stabilt.
Alternativt något hårdare.
Gillar fortfarande det till Poseidon bättre även om det förmodligen är av sämre kvalitet.
Blir lätt så.Dags att presentera mig. Jag har precis införskaffat mig mina första orient. Kunde inte riktigt bestämma mig så det fick bli två.
Är det någon specialvariant av Rayen? Med svart krona?Dags att presentera mig. Jag har precis införskaffat mig mina första orient. Kunde inte riktigt bestämma mig så det fick bli två.
Det är en Ray Raven/pvd versionenÄr det någon specialvariant av Rayen? Med svart krona?
Såg nu att det är nya Ray Raven.Dags att presentera mig. Jag har precis införskaffat mig mina första orient. Kunde inte riktigt bestämma mig så det fick bli två.
Jag vet. Saitama verkar gilla att sälja klockor för billigt till mig.@Mforce nu är du högsta budgivare på Jupitern igen
Jag. Men jag missade att den saknade länk.
Skulle just fråga. $124 var ju överkomligt.Skit glömde sluttiden på Jupitern
Fin duo, gillar speciellt din Ray. Grym klocka, ångrar att jag sålde min blå! VälkommenDags att presentera mig. Jag har precis införskaffat mig mina första orient. Kunde inte riktigt bestämma mig så det fick bli två.
När som helst - nästan. Finns ju tom helt ok krogar här ute numer (om vi vill kröka på lokal vill säga).@Desmond_Malone @Mforce när har vi Värmdö GTG? (Givetvis välkommet att ta med annat än Orienter)
Krogen Grisslinge kanske?När som helst - nästan. Finns ju tom helt ok krogar här ute numer (om vi vill kröka på lokal vill säga).
Ja det eller R n' R i hamnen.Krogen Grisslinge kanske?
Låter f ö bra, då är frågan när och om det finns annat Värmdö folk på forumet som vill kommaKrogen Grisslinge kanske?
@Alaker bor i områdetLåter f ö bra, då är frågan när och om det finns annat Värmdö folk på forumet som vill komma
Finns väl ett gäng i Nacka också. Vilka områden vet jag inte iofs.@Alaker bor i området
Vad?HURRA!!!
Nytt på ingång!
En halv armé.. @Ricrob har nog koll på dom!Finns väl ett gäng i Nacka också. Vilka områden vet jag inte iofs.