Desmond_Malone
Silver
Woho 40th anniversary!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade jag vetat att du var enda som tänkte slå budet hade jag ju kunnat köpa den och du hämtat upp den.Grymt! Då bevakar jag till sista sekunden!
Den som lever får se, skeppas inom 10 dagar sen lär det väl ta 5 dagar för transport och så lägger vi på 10 dagar för att sitta fast i tullen (skit jag glömde tull och moms i min kalkyl, det här blir lite dyrare än planerat ). Så om cirka en månad återkommer jag.
Skeleton från Japan med andra ord.Den som lever får se, skeppas inom 10 dagar sen lär det väl ta 5 dagar för transport och så lägger vi på 10 dagar för att sitta fast i tullen (skit jag glömde tull och moms i min kalkyl, det här blir lite dyrare än planerat ). Så om cirka en månad återkommer jag.
Tips är att hämta paketet när damen är bortrest.Den som lever får se, skeppas inom 10 dagar sen lär det väl ta 5 dagar för transport och så lägger vi på 10 dagar för att sitta fast i tullen (skit jag glömde tull och moms i min kalkyl, det här blir lite dyrare än planerat ). Så om cirka en månad återkommer jag.
När hon frågar vad jag pröjsade för denna blir svaret "lite under 6000 kr"Tips är att hämta paketet när damen är bortrest.
Var liksom svårt för min att gnälla idag när hon kom hem efter shoppinghelg i London.
Förhållande byggt på lögner är tamejfan det enda som kommer hålla.När hon frågar vad jag pröjsade för denna blir svaret "lite under 6000 kr"
Hon tyckte ju den OS jag nyligen köpte till henne var "jättedyr" den betalade jag typ 3600 kr för. På nåt sätt hade hon hört fel när jag sa att jag skulle beställa den till henne och trodde att den kostade 1500kr (vilket hon också ansåg var dyrt för en klocka), i det fallet var jag ju ärlig.Förhållande byggt på lögner är tamejfan det enda som kommer hålla.
Tycker iofs hon hade en poäng i att en klocka för 3600 spänn till henne var dyrt.Hon tyckte ju den OS jag nyligen köpte till henne var "jättedyr" den betalade jag typ 3600 kr för. På nåt sätt hade hon hört fel när jag sa att jag skulle beställa den till henne och trodde att den kostade 1500kr (vilket hon också ansåg var dyrt för en klocka), i det fallet var jag ju ärlig.
Fin duo, gillar speciellt din Ray. Grym klocka, ångrar att jag sålde min blå! Välkommen
Såg nu att det är nya Ray Raven.
Vad tycks? Hur är vridringen? Hur går den?
Blir väl inte mer 'in your face' än en jävla Casio för 40 lök.Men ärligt talat G-Shock Frogman för 40 papp?!
Jag har alltid sett G-Shock som en djävligt bra klocka för vettiga pengar (under 5000 kr) men 40 papp! Nu får @yonsson faktiskt komma in hit och förklara sig!
Nu är det ju du som är TS så jag hänger på din OT.Men ärligt talat G-Shock Frogman för 40 papp?!
Jag har alltid sett G-Shock som en djävligt bra klocka för vettiga pengar (under 5000 kr) men 40 papp! Nu får @yonsson faktiskt komma in hit och förklara sig!
Låter f ö bra, då är frågan när och om det finns annat Värmdö folk på forumet som vill komma
Har funnits en tanke länge på det.GTG på G?
Det bör de fixa. Annars är det rätt meningslöst att betala premium till dem kontra asiaterna.Under helgen slutade Makon gå igen, den här gången gick det inte att få igång den igen. Mailat seriouswatches så får se vad de säger.
Hur många skelett i garderoben ska du ha egentligen?Hmm Orient Mon Bijou från typ 1995. Hittar någon en i bra skick och till vettig peng tipsa gärna mig om ni inte vill ha den själv.
Den där är ju skelett på riktigt.Hur många skelett i garderoben ska du ha egentligen?
Jupp.Den där är ju skelett på riktigt.
Fick säljaren kalla fötter?Världen vill inte att jag ska köpa ett djävla skelett!
Den var begagnad, betalar fan inte över nypris för något som är använtFick säljaren kalla fötter?
Edit//
Antar du sett den här? Iofs beg och guld men rätt modell.
http://www.ebay.com/itm/Pre-owned-O...938621?hash=item3f5c90e23d:g:GT4AAOSwG-1Wwy3N
Jag skrev ju det.Den var begagnad, betalar fan inte över nypris för något som är använt
Lovar att min 60-tals OS var helt oanvänd när jag fick den. Nu måste jag bara fixa glaset som lossnade.Jag skrev ju det.
Svårt med vintage med andra ord.
Tror helt ärligt NOS i 99% av fallen betyder buren utan märken då vi buffat bort hairlines med cape cod.
Det tror jag säkert.Lovar att min 60-tals OS var helt oanvänd när jag fick den. Nu måste jag bara fixa glaset som lossnade.