Inget dåligt spontanköp.Gammalt spontanköp, charmig men försummad.
Se till att använda den nu då.
Edit// autokorrektidioti
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inget dåligt spontanköp.Gammalt spontanköp, charmig men försummad.
Kul!Rätt trevlig dykare
Tycker den bär bra trots sin storlek, den är inte så topptung så den sitter bra. Min handled är ca 16cm men rätt rund omkrets så denna är absolut max vad jag kan bära i storlek. Tror L2L är ca 51mm så den är rätt lång men likt Seiko är den förlåtande med bra utformade luggar som smiter om handleden på ett bra sätt. Tycker den bär mycket likt MM300, lite mer bekvämt pga lägre höjd. Ska se om jag kan ta ngn refbild lite senare idag.Kul!
Hur känns den på handleden?
Vad har du för storlek på handleden?
Du skulle inte möjligen kunna ta en referens bild med en annan klocka?
Många frågor
Tackar!Tycker den bär bra trots sin storlek, den är inte så topptung så den sitter bra. Min handled är ca 16cm men rätt rund omkrets så denna är absolut max vad jag kan bära i storlek. Tror L2L är ca 51mm så den är rätt lång men likt Seiko är den förlåtande med bra utformade luggar som smiter om handleden på ett bra sätt. Tycker den bär mycket likt MM300, lite mer bekvämt pga lägre höjd. Ska se om jag kan ta ngn refbild lite senare idag.
Snyggt!! Grattis till den Vart köpte du?Rätt trevlig dykare
Allt gick mycket smidigt.Snyggt!! Grattis till den Vart köpte du?
Tack! Ser ju riktigt trevlig ut. Kanske blir ett köpAllt gick mycket smidigt.
http://www.watches88.com/search1.cfm?Search_Term=Orient+diver
Det tycker jagTack! Ser ju riktigt trevlig ut. Kanske blir ett köp
Nej.Ni som vet, har orient någon mindre dykare? Tänker på något runt 38mm med automatiskt verk.
Grattis! Kul att en hittat hit nu.Rätt trevlig dykare
Hade gärna sett några jämförelsebilder.Rätt trevlig dykare
Kan rekommendera Ray II, jag tycker min känns rätt liten jämfört med andra 41-42 mm. Varning dock för originallänken som är rätt kass, jag köpte en 22mm Super Oyster 316L Stainless Steel Watch Band från Strapcode. Rekommenderas.Ni som vet, har orient någon mindre dykare? Tänker på något runt 38mm med automatiskt verk.
Tackar!
Där ser man, rekommenderar köp på bådaTackar!
Du äger två klockor jag är sugen att testa
Tack så mkt. Mkt bra. Ska definitivt ha en snart. Osäker på färg bara .Där ser man, rekommenderar köp på båda
Ser trevlig ut. Är länken lika kalas-usel som på lillebror Ray II?
Behövs ingen teaser. Jag har dreglat över den i en månad nu.
Upplever länken som bra, lyckades få till en bra passning så jag är nöjd. Låset typ Seiko-standard.Ser trevlig ut. Är länken lika kalas-usel som på lillebror Ray II?
Vad säger panelen?
Äkta cool ovanlig sak eller franken?
Jag misstänker franken men orient har ju släppt så jäkla många modeller attdet är omöjligt vara säker.
Jag har en SKX sedan tidigare, men hade jag köpt en budgetdykare idag hade det nog blivit en Mako. Den är snyggare och ovanligare än SKX:en.Bara jag som tycker t.ex. en Mako>SKX? Gillar Seiko som fan men i den prisklassen för en automatisk dykare tycker jag Makon eller Ray är mycket snyggare och lite lite mindre "mainstream" än en SKX.