• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Orienttråden

4200 spänn såg jag för från Japan.
714Euro från Spanien. Hoppas verkligen inte det stämmer med EU-priset.
Vet inte hur mkt skywatches ska ha däremot.

Edit// Kollat skywatches nu och ja de låg lågt. Nästan så det luktar prishöjning om de får in dem igen.
Inte sett under 4k annorstädes.
Tror inte dom får in så himla många. Oklart hur dom alltid kan hålla så billiga priser men det gör dom.

Jag mejlade Orientuhren, och de trodde inte de skulle få in några inom det närmsta. Fanns inga ordrar enligt honom... Får hoppas det ändras :)

Fick ett rejält ha begär! Slutsåld överallt. Jag måste ha en! Lugholes!! Gaaah :nailbiting:
RA-EL0002L-b_690x460.jpg

Den är grym... Men kan släppa min satdiver för att vara snäll om du är sugen

Rätt grymma för den brasilianska marknaden. Hade det ej varit för storleken på Divern så.. 48mm skojjar man ej bort...

Screenshot_20180311-175908.png
Screenshot_20180311-175855.png
Screenshot_20180311-175806.png

Har nog faktiskt inte sett nån till salu sedan dess (och det är ju några år sedan) så jag kan förstå det. En dansk säljare och jag köpte både den gula & orange av honom på ett bräde om jag minns rätt?
Helt rätt både vad gäller Dansken och antalet gula Orienter....
Men det var nog så att jag hade chans att köpa den gula innan den hamnade hos Dansken... Tror det var då jag snålade ur..:)

• Like
Reactions: S.L
Tillbaka
Topp