soulbender
Basic
Håller med @Spindel, vadan detta ”kluster
Smick, smack, smock. Nu blir det Orient-veckor ett tag framöver.
av habegärsväckande” innehav av läckra Orient-dykare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med @Spindel, vadan detta ”kluster
Smick, smack, smock. Nu blir det Orient-veckor ett tag framöver.
Jag har inte köpt alla. SAT-Divern köpte jag för att jag vill jämföra med den nya modellen. Den blåa ska på passaround.Håller med @Spindel, vadan detta ”kluster
av habegärsväckande” innehav av läckra Orient-dykare?
När ?Heads upp i tråden, kommer ut inom kort i köp o sälj.
Från Brasilien bara för att vara extra jobbig.@yonsson
Om du nu experimenterar med Orient borde du även skaffa en Royal Orient.
EBay eller Rakuten GlobalGår det att få tag på 2-3år gamla Orient Star modeller någonstans?
Det gör det säkert. Inte minst i Japan.Går det att få tag på 2-3år gamla Orient Star modeller någonstans?
Då finns det ju i japanska sortimentet.Det jag letar efter är de renare 38-39mm contemporary modellerna utan kikhål, power reserve och liknande.
Helt galet bra kvartsverk om de lyckats trycka in "21 JE WELS".
Fast det kanske inte är så konstigt. Jag har ingen aning om vad JE WELS är för nåt.Helt galet bra kvartsverk om de lyckats trycka in "21 JE WELS".
Inte jag heller iofs, är kanske någon form av voodoo?Fast det kanske inte är så konstigt. Jag har ingen aning om vad JE WELS är för nåt.
Specialtillverkad, 1 ex, i 18k till nån som heter Je från den Österrikiska staden Wels till hens 21 årsdag? Tar tillbaka. Det är ingen dålig fake. Det är graalen.Inte jag heller iofs, är kanske någon form av voodoo?
Luftar min DJ00002W idag.
Den har tyvärr inte den bästa läsbarheten i alla vinklar men tycker den är för snygg att göra mig av med.
Önskar jag hade sett den annonsen innan jag köpte min, lätt värt de pengarna du begär för den, lätt.Lagt in en likadan i till salu i "Säljes" - om ngn känner sig sugen.
Mycket trevlig recension. Hade den där klockan varit 41-42mm så hade jag nog slagit till men den är för stor tycker jag.
Det jag får med mig från recensionen är ändå att du gillar klockan