...Den passarounden var ju tydligen poppis. Kollade ju efter Orientpassarounden senast runt 9.30 . Men man ska jobba också...Hahaha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...Den passarounden var ju tydligen poppis. Kollade ju efter Orientpassarounden senast runt 9.30 . Men man ska jobba också...Hahaha!
För lite RO på detta forum
Läcker, men tillverkas fortfarande Royal Orient?För lite RO på detta forum
Säljs i Brasilien fortfarande. Konstigt nog de modeller som fanns innan den @Spindel visar här.Läcker, men tillverkas fortfarande Royal Orient?
Har för mig att jag läst här någonstans i tråden att de upphört med tillverkning av just ”Royal” Orient.
Någon som sitter på närmare info?
//Tobbe
Fin, riktigt finFör lite RO på detta forum
Och denna oxå
Om det är någon som sitter på en Orient Kamasu (den gröna-ish) och vill bli av med den, skicka gärna ett PM!
Haha, synd för mig, bra för dig (bara du inte bokstavligen sitter på den). Tycks vara slut vart jag än tittar.Sitter på den men vill inte bli av med den
Haha, synd för mig, bra för dig (bara du inte bokstavligen sitter på den). Tycks vara slut vart jag än tittar.
Hade faktiskt på mig denna idag
BITD valde jag mellan SBDX001 och denna och på armen var det ingen jämförelse, dock kanske lite bättre finish på SBDX. Länken var lite sämre oxå, men tidshållningen var bättre än kollegans SBDX, så jag tyckte det var ett lätt val då. Och jag skulle välja likadant idag.Fan va tjocka och snygga dom där är. Kanske dags för mig att släppa Seikosargen. Får väl börja med att läsa hela Orient tråden.
Hmm kan bli svårare att hitta än jag hade hoppats
Den där känner jag igenEn perfekt resekompis
Det stämmerDen där känner jag igen
Skum modell att göra re-issue på till ett 70-årsjubileum. Är ju rätt ny.Å denna skönhet
Så jäkla fin tavla.Vill verkligen verkligen ha den här utgångna modellen (eller liknande stil och färg). Hitta den bara till ett väldigt löjligt pris på ebay
Jag har en, köpte den när jag var i Japan 2013, urtavlan är fantastisk.Vill verkligen verkligen ha den här utgångna modellen (eller liknande stil och färg). Hitta den bara till ett väldigt löjligt pris på ebay
Jag har en, köpte den när jag var i Japan 2013, urtavlan är fantastisk.
Kommer inte att sälja den men kan slänga upp några nya bilder på den, finns även bilder på min om du orkar gräva längre bak i tråden.Grymt, avis! Om du tröttnat på den och vill sälja/byta är det bara att PM:a