nept
Silver
Finns ju amazon.de också!Det gör man förvisso, då borde väl Amazon fortfarande vara ett alternativ? För England är väl kvar i Eu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns ju amazon.de också!Det gör man förvisso, då borde väl Amazon fortfarande vara ett alternativ? För England är väl kvar i Eu?
Sailcloth borde ju fungera även för bad och bekvämt är det också.Årets badklocka införskaffad. Tips på band önskas? Orginallänk funkar som epilator på min håriga armar och läder som jag fö gillar även på dykare lämpar sig ju inte för bad.
Har ett SC från RS men med gråa sömmar. Går utmärkt att bada med kan jag tillägga. Testade på Blurayen men passade sådär. Funderar på ett med blå sömmar till denna.Sailcloth borde ju fungera även för bad och bekvämt är det också.
Jag kör med ett med blå sömmar från RS till min Mako III och det passar fint tycker jag!Har ett SC från RS men med gråa sömmar. Går utmärkt att bada med kan jag tillägga. Testade på Blurayen men passade sådär. Funderar på ett med blå sömmar till denna.
Jag har sett bilderna du postat här. Ser bra ut men skulle vilja se hur det ut när den inte sitter på armen.Jag kör med ett med blå sömmar från RS till min Mako III och det passar fint tycker jag!
Vet inte om detta hjälper?Jag har sett bilderna du postat här. Ser bra ut men skulle vilja se hur det ut när den inte sitter på armen.
Gummi givetvis.Årets badklocka införskaffad. Tips på band önskas? Orginallänk funkar som epilator på min håriga armar och läder som jag fö gillar även på dykare lämpar sig ju inte för bad.
Det blev en beställning på ett Barton Elite Silicone i mörkblått.Gummi givetvis.
Finns ju massa kul.
Om inte tycket jag också Sailcloth. Nato funkar givetvis också.
Kör blått i solen idagBlått eller svart idag.
https://www.strapcode.com/collections/mako-iiFinns det någon som vet om denna eller liknande länk finns till Orient Mako II ? Vill inte ha raka ändlänkar helst..
Är sugen på en sån också men jag kan inte bestämma mig om jag vill ha gummi eller sailcloth. Har en likadan Kamasu.Trivs riktigt bra med sailcloth på Kamasun!
Körde gummi ett tag innan men tyckte 22mm blir lite för mycket med gummi, fick lite samma känsla som med länkarna, att den blir väldigt klumpig. Tyckte sailcloth passade perfekt som alternativ!Är sugen på en sån också men jag kan inte bestämma mig om jag vill ha gummi eller sailcloth. Har en likadan Kamasu.