Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjusigt!@Watcharound
Fick ett band idag från cousins.uk som faktiskt funkade bättre än vad jag trodde. I väntan på andra orangea band på ingående
Will do.Tjusigt!
Beställde ett par stycken själv från Cousins, men de var inte ens nära att gå mot boetten...
Hojta gärna till om du hittar något som passar!
Barton är ju rätt niceHej! har en Ray 2, riktigt sugen på att byta till ett gummiarmband några tips på bra försäljare?
Den?Letar efter en Ref...
Orient Polaris finns ju i vitt, blå visare och GMT.
Då heter den DJ05003W , men jag har sett bild att den finns som modell UTAN GMT.
vad kan det bli för Ref på den?
Troligen är det den jag sett - har ej bilden här.Den?
FFD0F004W0
Bambino Version 3, kul dresswatch men rotorn hördes ganska irriterande och jag bestämde mig för att sälja den.
Jag har haft en. Den bärs inte särskilt litet.Troligen är det den jag sett - har ej bilden här.
Den var redigt snygg hörru du..... Tack för hjälp...
EDIT; hittade bilden och visst är det den här.
det är dock INTE en "polaris minus GMT'n" för den här är 40mm, Polaris är 42...
Jag har noterat att allt under 42 ser ut som en leksak på mina rätt grova handleder.
Blev inte många bad med denna. Ny Orient på väg in så Rayen får lämna. Annons kommer nästa vecka men om någon vill anmäla intresse redan nu går det bra via PM.Äntligen...
Har du köpt bezeln på long island watches?Någon som ser någon skillnad på min Triton ?
JeppHar du köpt bezeln på long island watches?
Vad landade slutnotan på med frakt och moms mm?
Vet inte riktigt på kronan men cirka tusingen blev det nog totalt, helt klart värt det dockVad landade slutnotan på med frakt och moms mm?
Kom över en beggad Triton med liten skada på bezelinsert. Funderar på att byta men har inte fått klockan än så kan inte bedöma om jag tycker det är värt det. Men tack för prisuppgiften iafVet inte riktigt på kronan men cirka tusingen blev det nog totalt, helt klart värt det dock
Min Triton har äntligen kommit så nu är annonsen på Rayen ute. https://klocksnack.se/threads/orient-ray-2.135707/Blev inte många bad med denna. Ny Orient på väg in så Rayen får lämna. Annons kommer nästa vecka men om någon vill anmäla intresse redan nu går det bra via PM.
Snyggt band! Var kommer det ifrån?Försöker att vänja Makon vid att inte bara bära gummi nu så här inför en framtida, hoppas mycket framtida, höst