Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så jäkla bra.Dubbelpost från microtråden.
Den är fin men lite svår att läsa ibland. Framförallt kvällstid då lumen inte gör sitt jobb. Förutom lume och att datumfönstret är lite snålt tilltagen är jag mycket nöjd med tanke på prislappen.Den är så jäkla bra.
Älskar att de gjort datumfönstret så litet som möjligt. De borde tagit bort det helt.Den är fin men lite svår att läsa ibland. Framförallt kvällstid då lumen inte gör sitt jobb. Förutom lume och att datumfönstret är lite snålt tilltagen är jag mycket nöjd med tanke på prislappen.
Är det förresten någon annan på forumet som har denna modell? Kan inte minnas att jag sett någon annan.
Älskar att de gjort datumfönstret så litet som möjligt. De borde tagit bort det helt.
Tror inte det finns fler här. Quartz och JDM.
Instämmer helt. Datumfönstret skulle plockas bort helt. Den verkar som sagt ovanlig.
Väldigt få Orient-kvarts här.
Ser riktigt schyst ut den gröna!Introducing our newest diver watch - the RA-AC0K! This green model sports a new two-toned bezel colorway.
: RA-AC0K04E10A
43mm och 51mm l2l
Pepsi:
Och nu sitter det ibland på min handled, tack Jockinho. Idag fick dock Mr Ray byta om till sharkmeshen.Det där bondnatot satt som en smäck!
Jag äger en.
Snygg
Royal Orient WE0011JD
Tror det blir enkom Japan för att skaffa en dylik.....Tänk om de gjort den med vit tavla och blå visare.
(den finns med vit tavla och silver visare)
Amazon.se eller annan?Beställde en röd Kamasu från Amazon nu, känns som att priset var bra! Får bli den roliga klockan i min samling (Stulen bild)
Jag äger en.
EDIT:// lite mer bilder https://klocksnack.se/threads/recension-royal-orient-we0021jd.55426/
Ja, för typ 2100kr, fraktfritt.Amazon.se eller annan?
Ok. Tack.Ja, för typ 2100kr, fraktfritt.
Kolla här, tysk AD: https://www.orientuhren.de/Zubehoer:::42.htmlKöpte tidigare en orient kamasu, den gröna som jag verkligen gillar. Tyvärr följde det inte med en metallänk därför undrar jag var man kan hitta någon till rimligt pris som passar?
Den är väl 41 mm.Nöjd med den? Har för mig den klarar mitt storlekstest (större än 40mm).
Både en roterande datum och en retrograd veckodag - nam nam!
Var tvungen att kolla upp och den enda WE0021JD som finns på ebay och som är begagnad kostar ju nästan lika mycket som jag gav för min inkl frakt, tull och momsRoyal Orient har gått upp ordentligt på senare tid så det där var inte riktigt så sjukt som det verkar (fortfarande sjukt dock).
Då är den billig.Var tvungen att kolla upp och den enda WE0021JD som finns på ebay och som är begagnad kostar ju nästan lika mycket som jag gav för min inkl frakt, tull och moms