Brogin
Silver
Stilig pjäser vi har.... Kan hålla med om att länken ser lite stor ut! Tål att tänkas på....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stilig pjäser vi har.... Kan hålla med om att länken ser lite stor ut! Tål att tänkas på....
Låt stjärndykaren vila idag för den vita va fan snygg!Lite kluven, vilken av dom på en ledig dag mitt i veckan...
Bäst utseende per krona i klockvärlden.En av de vackraste klockor jag vet: Orient Polaris GMT (Blå/Vita)
Man blir glad varje gång man kollar klockan.Bäst utseende per krona i klockvärlden.
Frågan är om det inte gäller 'bang' också.
Älskar den. Hade jag (eller sambon numer) inte haft lillebror utan gmt hade jag köpt en.
De har blivit dyra sen de togs ur produktion.Man blir glad varje gång man kollar klockan.
Skön känsla.
Helnöjd. För jag fick loss den för rätta värdet och inte de som lägger ut dem för 7500:- på eBay....
Vad heter denna?Förbereder dagens sjunde Teamsmöte
Orient Neo 70 Solar Panda WV0041TXVad heter denna?
Orient Neo 70 Solar Panda WV0041TX
Passar till det mesta! Riktigt fin!Lite olika jag använt under OWGMarch
Magisk tavla!!Lite olika jag använt under OWGMarch
Ja den är verkligen magisk!Magisk tavla!!
Ja verkligen!Passar till det mesta! Riktigt fin!
Snyggt, var har du köpt naton?Inte lyckats få bort bezel än, men fick hem två nya inserts idag. Gillar båda till denna klocka, men vilken föredrar ni?
https://www.esprit-nato.com/ köpte jag den påSnyggt, var har du köpt naton?
Inte lyckats få bort bezel än, men fick hem två nya inserts idag. Gillar båda till denna klocka, men vilken föredrar ni?