Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara släppt i Japan så ska du köpa nytt får du ta den därifrån.Snygg tycker jag men bara hittat i Japan.
Den får jag kolla upp. Tack för tipsBara släppt i Japan så ska du köpa nytt får du ta den därifrån.
Fin klocka även om jag personligen gillar solar-pandan lite mer.
WV0041TX heter den.Den får jag kolla upp. Tack för tips
Välanvänd....Min (beater) säger hej!
Ja, den är en favorit! I cirkulation med 3-4 andra, köptes ny för 6(?) år sedan från Seriouswatches tillsammans med en Bambino. Mest desk-diving som har slitit den, men den har också sett 2 barnafödslar (bokstavligen) och fått vara med om en del stressade ihopfällningar av barnvagn i bil... Lumen och tidshållningen fortfarande i topp!Välanvänd....
Då kan man säga att den har betalt sig.... En klocka att spara!Ja, den är en favorit! I cirkulation med 3-4 andra, köptes ny för 6(?) år sedan från Seriouswatches tillsammans med en Bambino. Mest desk-diving som har slitit den, men den har också sett 2 barnafödslar (bokstavligen) och fått vara med om en del stressade ihopfällningar av barnvagn i bil... Lumen och tidshållningen fortfarande i topp!
Riktigt bra på mesh.Från arkivet.....
Riktigt bra på mesh.
Det måste jag prova.
Grym bild för övrigt.
Jag köpte min ORIENT Neo70's WV0011UZ PANDA(ny) på ebay för en månad sedan. Landade på ca 2000kr med frakt och tullavgift. Supernöjd!Snygg tycker jag men bara hittat i Japan.
Gillar den på racing.Bara släppt i Japan så ska du köpa nytt får du ta den därifrån.
hittade för ca 2700:- + 250 frakt ca. Bandet man får med är ingen höjdare. Bytte det direkt. datumet inte det lättaste att läsa av alltid. Men i övrigt en fin och behaglig klocka som får tid på armen.Bara släppt i Japan så ska du köpa nytt får du ta den därifrån.
Väldigt fin dresswatch. Synd att den är svår att få tag i till ”vettigt” pris numera. Hade gärna lag vantarna på en.En av de vackraste klockor jag vet: Orient Polaris GMT (Blå/Vita)
Du får tråla på eBay en bra stund.Väldigt fin dresswatch. Synd att den är svår att få tag i till ”vettigt” pris numera. Hade gärna lag vantarna på en.
Hittade en för 399 $. Ex moms o frakt.Du får tråla på eBay en bra stund.
Hade tur och hittade min i USA - klickade på köp trots moms/tull och 43 dagars leveranstid från Hawaii (=USA).....
Används nu flitigt.
Den med svart tavla är att föredra. Det finns en fin med vit tavla - men där syns visarna så dåligt att man får kolla tre ggr för att se vad klockan är ....Om någon är intresserad kanske jag har en Star Seeker GMT till salu? Har inte riktigt bestämt mig, därav ingen annons.
Kommer på länk men blått canvas från aw och zd sailcloth följer med. Riktigt trevlig klocka men den ligger mest i lådan tyvärr. Pm om intresse finns.
Bara att gratulera, ofta är det sugna tyskar som lägger upp dem för 8000:-Hittade en för 399 $. Ex moms o frakt.