• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Orienttråden

Smaken är som baken, så tar det inte personligt :) ! Försöker vidga mina vyer lite så det inte bara är submariners, speedmasters and what not.
Är som sagt väldigt förtjust i min mako, så varför inte fortsätta med samma märke?
Så är det ju såklart.
Själv försökte jag sätta verbörande på ignore-listan men det gick inte. :bag:

(Okej okej... åter till topic)

Nån som har en OS gmt (nya JDM) till salu?

Hmmm...Decisions Desicions....
Blir lite smånojig på de där brasilianska säljarna med få poster på WUS. En som sålde en Coke hänvisade till sin grymma Ebay-feedback, men glömde påtala att han bara köpt.
Får klura lite.
Tack!
Jag skulle också dra mig lite speciellt vid BYTE då dett är f*n så svårt att veta om man verkligen får något i posten själv.

Jag skulle också dra mig lite speciellt vid BYTE då dett är f*n så svårt att veta om man verkligen får något i posten själv.
Särskilt den där grejen om att skicka till hans USA-adress och inte till Brasilien trots att han säger sig bo där!!
Finns en Coke också på WUS men det är den säljaren som hade massa köp och inga sälj på bukten.
Hoppar nog det och hoppas hitta en i Europa istället. Dyker upp ibland iaf.

Särskilt den där grejen om att skicka till hans USA-adress och inte till Brasilien trots att han säger sig bo där!!
Finns en Coke också på WUS men det är den säljaren som hade massa köp och inga sälj på bukten.
Hoppar nog det och hoppas hitta en i Europa istället. Dyker upp ibland iaf.

Om dom tar PayPal så skulle jag nog våga, har blivit blåst ett par ggr på både Tratten å Bukten av samma säljare och fått pengarna i retur båda gångerna :)

Om dom tar PayPal så skulle jag nog våga, har blivit blåst ett par ggr på både Tratten å Bukten av samma säljare och fått pengarna i retur båda gångerna :)
Hänt mig med på tratten. Bara fått för mig det är enklare få rätt där och på eBay än via PayPal och WUS.
Ligger en orange på bukten men den vill jag inte ha.
Skitsamma gör nog som jag tänkte och köper GMT´n i fördelsedagspresent till mig själv om det inte dyker upp en Coke till ett bra pris.

Hänt mig med på tratten. Bara fått för mig det är enklare få rätt där och på eBay än via PayPal och WUS.
Ligger en orange på bukten men den vill jag inte ha.
Skitsamma gör nog som jag tänkte och köper GMT´n i fördelsedagspresent till mig själv om det inte dyker upp en Coke till ett bra pris.
Den nya GMT:n utan dubbla kronor?

Nepp!
Men väl ett par bilder.
neel_wz0071dj_5.jpg
'
wz0071dj
ffb81215cbfd44a50d83947a14fcaabd.jpg

wz0081dj (Limiterad slutsåld)

Skitsamma att jag postat dem hundra gånger tidigare. Bör egentligen postas varje dag.

Edit// Gillar hårstået på andra bilden :D

Fruktansvärt! Har du en bra pitch på hur jag ska förklara för ungarna att kolmården nästa vecka och alla andra aktiviteter är inställda?
Den säljaren vet jag däremot är seriös!

Edit//Eller snarare för deras mor.

Äh va fan, jag bor i Tyresö med en katt och en hund plus en 8 årig apa som ni kan få komma och titta på gratis och då kan jag bjuda på kaffe... :)

Senast ändrad:
Att den är snygg men också att länken ska vara väldigt lättrepad då den inte är pvd.
Tror tom den bara är pulverlackad.
Lägger in en brasklapp då jag bara läst om det och inte haft nån själv.

Edit// Vete fan. Många bud om var färgen kommer från. PVD, pulverlack, ion-plating.
Lättrepad ska den tydligen vara iaf.

Ok :) brutal är den iaf. Fundrar på den eller om man ska få tag på nya usa mako .. eller båda :D

Apropå GMT...

Nån som vet var man kan få tag på OS GMT 2002? Har letat utan nån som helst framgång, va väl en LE som jag förstod.. Ser riktigt läcker ut iaf!

Apropå GMT...

Nån som vet var man kan få tag på OS GMT 2002? Har letat utan nån som helst framgång, va väl en LE som jag förstod.. Ser riktigt läcker ut iaf!
Rolexhomagen? (Eller iaf tillräckligt lik för att en ägare ska få skit i andra trådar än den här ;) ).
Den ser man ungefär aldrig. Skulle gärna äga en själv så hittar du två kan du ju hojta till.
// tog bort trötthetsskräp

Senast ändrad:
Rolexhomagen? (Eller iaf tillräckligt lik för att en ägare ska få skit i andra trådar än den här ;) ).
Den ser man ungefär aldrig. Skulle gärna äga en själv så hittar du två kan du ju hojta till.
// tog bort trötthetsskräp

När du säger det så, så blir man ju inte lika sugen på den :oops: Men jo det var den jag menade.:cool:

Tillbaka
Topp