matalm
Basic
Skulle just tipsa om den, men då har du redan koll på den.En orange?
Isf samma som också ligger på Ebay.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle just tipsa om den, men då har du redan koll på den.En orange?
Isf samma som också ligger på Ebay.
Den är väl i så fall mer lik den äldre Explorern?Äsch den är inte närmare rolex än den där Grand Seikon.
Ärligt talat inte en detalj som är likadan förutom datumbubblan.
![]()
![]()
Fantastisk tavla. Stor som ett as men ska kännas mindre eftersom den har "kronskydd" på båda sidor.![]()
Eller denna röda...
Är det så?Den är väl i så fall mer lik den äldre Explorern?
Det finns onekligen vissa likheter.Äsch den är inte närmare rolex än den där Grand Seikon.
Ärligt talat inte en detalj som är likadan förutom datumbubblan.
![]()
Vadå likheter???Det finns onekligen vissa likheter.
![]()
Den är ju värre - helt klart!Vadå likheter???
![]()
Klart dom gör det.Känns väl lite som att alla klocktillverkare kopierar varandra.
Jupp!Känns väl lite som att alla klocktillverkare kopierar varandra.
Nä den är tydligt designinspirerad av den här...Orient 300m/Pro Saturation Diver är väl ändå tämligen unik?
Jo, den är ju stor... Särskilt till mina smala handleder... Den svartgula är oxå väldigt snygg, men jag har ännu ingen orient med power reserve o just den saknar sån...Fantastisk tavla. Stor som ett as men ska kännas mindre eftersom den har "kronskydd" på båda sidor.
Gillar egentligen integrerad länk men på en dykare vill jag nog kunna köra säkert med gummi.
Annars hade jag köpt en.
Finns för dryga 2k på ebay från Hong Kong och för 320 euro hos newcam.
// Gillar den andra också.
Mest
![]()
Stenhård!
Vad är det för klocka? Aldrig hört om dem tidigare.Hittade den här som fortfarande är till salu i Japan
![]()
Frågan som följer är!
Håller Orient fortfarande på med Legotillverkning eller är det bara restlager alt. gamla kontrakt som fortfarande gäller?
Tillverkad för modekedjan daks. Hittade den på rakuten när jag dreglade över Royal Orienten. Huruvida den är jdm vet jag inte men den finns inte på daks hemsida för väst.Vad är det för klocka? Aldrig hört om dem tidigare.
Här finns bådaSugen på att pröva på en mako xl, anting med blå bezel och tavla eller den med orange bezel och vit tavla. Någon som vet var man kan få tag på sistnämda?Eller har någon i tråden här en till salu??
![]()
Man tackar!
Jag har och det funkade utmärkt.Man tackar!någon som beställt därifrån förut?
Snyggt! Vet du av någon mer webshop som kan vara av intresse?Jag har och det funkade utmärkt.
Minst en till här vet jag också har gjort det.
De är dock inte AD.
Köp!Vilken jävla klocka!
![]()
Nästan så jag väntar ett tag på nyköp och går all-in gällande Orienter,