• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Orienttråden

Denna är till salu om någon är intresserad?
image.jpg

Nä, men du får gärna dela med dig av dina erfarenheter då han som du vet har mycket kul.
Än så länge har det gått riktigt smidigt, mailen han har på sin hemsida stämmer inte riktigt dock. Hittade hans nuvarande mail på wus som han svarar på ([email protected]). :) Super trevlig och väldigt snabb på att svara på frågor, betalade igår och han skickade ett mail om att klockan är påväg tillsammans med tracking nummer. Så det verkar flyta på bra :)

Än så länge har det gått riktigt smidigt, mailen han har på sin hemsida stämmer inte riktigt dock. Hittade hans nuvarande mail på wus som han svarar på ([email protected]). :) Super trevlig och väldigt snabb på att svara på frågor, betalade igår och han skickade ett mail om att klockan är påväg tillsammans med tracking nummer. Så det verkar flyta på bra :)
Du verkar ha mer tur än jag, jag mailade och frågade honom om en klocka för cirka 6 månader sedan, väntar fortfarande på svar :p
Kollade hans sajt snabbt och tyckte att den gått från att innehålla mycket kul till rätt trista klockor (iaf Orient).
Enda jag skulle kunna tänka mig är den blå suben då den inte dyker upp ofta alls.

Kollade hans sajt snabbt och tyckte att den gått från att innehålla mycket kul till rätt trista klockor (iaf Orient).
Enda jag skulle kunna tänka mig är den blå suben då den inte dyker upp ofta alls.
Mjo, synd att den även är rätt sunkig men han är bra att handla av, ett stort plus att han skickar med fedex också :)

Orient Mako var den första "seriösa" klockan jag köpt. Köpte den via ebay.uk och leveransen kom fram utan problem. Funkar alldeles utmärkt och är vacker! Funderar på att köpa en Orient Sun & Moon men de modeller jag vill ha ligger runt 3-4k. Sen att de flesta shoppar ligger i USA gör det hela lite mer...umpf!

Orient Mako var den första "seriösa" klockan jag köpt. Köpte den via ebay.uk och leveransen kom fram utan problem. Funkar alldeles utmärkt och är vacker! Funderar på att köpa en Orient Sun & Moon men de modeller jag vill ha ligger runt 3-4k. Sen att de flesta shoppar ligger i USA gör det hela lite mer...umpf!
Jag har en ny rosepläterad sån du kan få köpa för femton hundra. Inte ens provad.
99256243_tn70_0.jpg

Bilden inte min men samma.
Riktigt fin.

Tack för tipsen grabbs!. Blev en blå mako xl som jag klippte på bukten ny för ca 950 spänn! :woot: Kommer spendera sitt liv på mesh och gummi :cool: (Skamlöst stulen bild från nätet)

5557322035_067bd2c65e_b.jpg
Alltid haft ett gott öga till denna. Hur bär den? Väldigt stort eller skulle den funka även på en klenare handled?

Tillbaka
Topp