• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Orienttråden

CFM00003B-2.jpg

CFM00003B (AKA Planet Orient)
Jag har en.
Väldigt trevlig men köp en på länk om du vill ha det då länken kostar en del.
Lättare modda ett läder i efterhand.
Hmm, den är ball men jag tänkte mer en helt utan datum och komplikationer. Enbart tidsvisning men ändå sportig :) Var rätt otydlig med det.

Alltså...
Ni behöver inte vara tysta längre.
Sååå lång tid tar det inte att köpa en klocka online... ;)

Hon förstår inte varför jag behöver behöver flera klockor:angel: "Du har ju redan 4 klockor som fungerar" Vad svarar man på det?​

Ingen som har nåt att komma med?
Knepiga frågor är att föredra!
Väntan till tisdag är olidlig och jag behöver nåt annat att fundera på.

Ingen som har nåt att komma med?
Knepiga frågor är att föredra!
Väntan till tisdag är olidlig och jag behöver nåt annat att fundera på.
Om en Orient ska klara 50 meters tryck, vad har den då för skyddssystem i form av o-ringar mm.? Funderar på hur mycket vatten och våld den borde klara av :)

Gjorde mitt första klockköp häromdagen och det blev inget mindre än en Orient Ray Raven :)
IMG_0236.JPG

Men den går ju fel :eek:
IMG_0237.JPG
IMG_0238.JPG
IMG_0241.JPG

Beställdes från Seriouswatches vid 20 tiden i onsdags och fick den idag kl 11 körd till jobbet (ingen frakt!!) :) Beställde samtidigt natoband från natoband.nu men det har inte kommit än...

Tillbaka
Topp