Tack för tips! Nu sa jag att jag helst ville slippa tull och moms (helst slippa beställa utanför EU mao) inte bryta mot lagen.....
Det kommer att bli svårt, väldigt lite av dom i Europa. Men tull och moms blir väl inte allt för kostsamt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tips! Nu sa jag att jag helst ville slippa tull och moms (helst slippa beställa utanför EU mao) inte bryta mot lagen.....
Det kommer att bli svårt, väldigt lite av dom i Europa. Men tull och moms blir väl inte allt för kostsamt?
Jag med. Det ligger en på bukten som jag har bevakat ett tag men om du är sugen så backar jag.Ja, det verkar inte hittat hit så många ännu. Men som du säger blir inte moms och tull så farligt ändå. Bara försöka hitta nån som säljer..
Jag med. Det ligger en på bukten som jag har bevakat ett tag men om du är sugen så backar jag.
Den ligger på 183$ just nu, inte farligt då den är så gott som ny (ny enligt säljaren) dessa ligger på 225$ i USA om jag kommer ihåg rätt.
Tycker den kan få stanna på 183 då det är jag som leder med det budet!
Trollat!? Jag hade utgångspriset tills nån jäkel bjöd över! Fortfarande på lyset efter firmafesten höjde jag mitt maxbud. Jag som inte skulle köpa nått för tillfället, men blev mer en fråga om att vinna...Är det du som har trollat uppden i pris!!!?
Klart jag släpper den om du är på i budgivningen, hör av dig när du ska flippa bara
Låter vettigt, mycket taktik i auktionerna! Tack ska du ha! Vad blev dagens fångst för dig då?Lägger aldrig utgångspris, alltid någon som ska höja, eller jo på den jag budade hem idag la jag utgång då jag var orolig att glömma av auktionen och så klart var någon nöt tvungen att höja mitt bud så jag fick ge 2€ extra idag när jag ropade hem den..
Lycka till nu med den vita!
Håller med min Pepsi är en favoritAtt en klocka för 1400kr kan få mig att välja den ofta före annat är otroligt. Orient for the win!
Trollat!? Jag hade utgångspriset tills nån jäkel bjöd över! Fortfarande på lyset efter firmafesten höjde jag mitt maxbud. Jag som inte skulle köpa nått för tillfället, men blev mer en fråga om att vinna...
Taget, du har första tjing
Tack! Betalt och klart så nu är det bara vänta på postGrattis! Eller?
Gör en ordentlig paketöppning eller en recension på den då det är första på ks är du snäll.Tack! Betalt och klart så nu är det bara vänta på post
Det ska jag göra! Får öva på att ta vettiga foton innan för det är jag tyvärr rikskass på idag... Ska bli spännande att få testa den, har en Mako XL sen innan att jämföra med.Gör en ordentlig paketöppning eller en recension på den då det är första på ks är du snäll.
Tror rätt många kan vara intresserade av en mako som rättat till det de flesta ser som minussidorna.
Kul!Det ska jag göra! Får öva på att ta vettiga foton innan för det är jag tyvärr rikskass på idag... Ska bli spännande att få testa den, har en Mako XL sen innan att jämföra med.
Kanske läge att styra en Orient-gtg?! Verkar vara många som sitter på fina modeller.
För min del var ju det nära och bra för en gtgGöteborg!
Och du som var så djävla svår till att köpa den där
Vet inte om det är postoperationsdepression eller för att den är så jäkla grym, men den här har typ växt fast på handleden senaste veckan. Tar inte ens av den när jag sover vilket jag alltid gjort med tidigare.
Måste vara depression alltså!Och du som var så djävla svår till att köpa den där
Vad är det för en trevlig modell. Svin snygg
Vet inte om det är postoperationsdepression eller för att den är så jäkla grym, men den här har typ växt fast på handleden senaste veckan. Tar inte ens av den när jag sover vilket jag alltid gjort med tidigare.
Orient DolphinVad är det för en trevlig modell. Svin snygg
Vilket är fantastiskt eftersom urverk, armband, allmän finish är bättre på delfinen.Orient Dolphin
Makons föregångare och ett monumentalt kommersiellt fiasko.