• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Orienttråden

Ja, det verkar inte hittat hit så många ännu. Men som du säger blir inte moms och tull så farligt ändå. Bara försöka hitta nån som säljer..
Jag med. Det ligger en på bukten som jag har bevakat ett tag men om du är sugen så backar jag.
Den ligger på 183$ just nu, inte farligt då den är så gott som ny (ny enligt säljaren) dessa ligger på 225$ i USA om jag kommer ihåg rätt.

Jag med. Det ligger en på bukten som jag har bevakat ett tag men om du är sugen så backar jag.
Den ligger på 183$ just nu, inte farligt då den är så gott som ny (ny enligt säljaren) dessa ligger på 225$ i USA om jag kommer ihåg rätt.

Kör på den du! Skall göra ett försök att skaka fram en ny! Lycka till med budgivningen... Den vita är klart coolast.

Är det du som har trollat uppden i pris!!!?
Klart jag släpper den om du är på i budgivningen, hör av dig när du ska flippa bara :)
Trollat!? Jag hade utgångspriset tills nån jäkel bjöd över! Fortfarande på lyset efter firmafesten höjde jag mitt maxbud. Jag som inte skulle köpa nått för tillfället, men blev mer en fråga om att vinna... :banghead:

Taget, du har första tjing :D

Lägger aldrig utgångspris, alltid någon som ska höja, eller jo på den jag budade hem idag la jag utgång då jag var orolig att glömma av auktionen och så klart var någon nöt tvungen att höja mitt bud så jag fick ge 2€ extra idag när jag ropade hem den.. :)

Lycka till nu med den vita!

Lägger aldrig utgångspris, alltid någon som ska höja, eller jo på den jag budade hem idag la jag utgång då jag var orolig att glömma av auktionen och så klart var någon nöt tvungen att höja mitt bud så jag fick ge 2€ extra idag när jag ropade hem den.. :)

Lycka till nu med den vita!
Låter vettigt, mycket taktik i auktionerna! Tack ska du ha! Vad blev dagens fångst för dig då?

En flieger, missade en på k&s så jag hittade en i Italien.
Tippar på Kinatillverkad, safir med ar och superlume ska det vara enligt tillverkarens hemsida.

Att en klocka för 1400kr kan få mig att välja den ofta före annat är otroligt. Orient for the win!

WP_20151117_013 (2).jpg

Gör en ordentlig paketöppning eller en recension på den då det är första på ks är du snäll.
Tror rätt många kan vara intresserade av en mako som rättat till det de flesta ser som minussidorna.
Det ska jag göra! Får öva på att ta vettiga foton innan för det är jag tyvärr rikskass på idag... Ska bli spännande att få testa den, har en Mako XL sen innan att jämföra med.

Kanske läge att styra en Orient-gtg?! Verkar vara många som sitter på fina modeller. :)

Det ska jag göra! Får öva på att ta vettiga foton innan för det är jag tyvärr rikskass på idag... Ska bli spännande att få testa den, har en Mako XL sen innan att jämföra med.

Kanske läge att styra en Orient-gtg?! Verkar vara många som sitter på fina modeller. :)
Kul!

Vi har pratat om det ett tag, Men ingen av oss har fått tummen ur och dragit ihop nåt.
Lite patetiskt om man tänker efter då det visat sig att minst tre av oss bor rätt nära varandra.

Hej alla Orienterare!
Är det någon som vet om Orient har en så kallad tankmodell utan det där förhatliga hålet på urtavlan?

Tillbaka
Topp