Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klicka på forumsponsor Singularstraps så bör du finna vad du söker.Tips på var man kan få tag på schyssta nato band till en Orient black ray mottages![]()
Natoband.nuTips på var man kan få tag på schyssta nato band till en Orient black ray mottages![]()
Jag rekommenderar de kraftigare zulubanden till en Orient Ray. Harmonierar bättre på en större dykare. Jag kör själv ett svart zulu från @Singular till min RayTips på var man kan få tag på schyssta nato band till en Orient black ray mottages![]()
Och jag börjar året med en fiskmås på armen och inte en OrientGott nytt år på er Orient vänner! Ligger ett paket i Tyskland och väntar på att få komma hit, en Orient så klart! Kan man börja året bättre?![]()
![]()
Och jag börjar året med en fiskmås på armen och inte en Orient![]()
Tänkte lägga ut den för försäljning, någon som vill knipa den innan?Tänkte bara ge lite konsumentinfo. Köpte en orientstar på seriouswatches. Mkt nöjd.![]()
![]()
Jag måste säga att den där är riktigt snygg, man slipper den vanliga loggan som är rätt risigTänkte lägga ut den för försäljning, någon som vill knipa den innan?
(kommer på ett svart orginalläder och jättefin klocklåda. Jag tänkte mig 2600kr)
Lite skarpare linjer i boetten än originalet, ganska snyggt faktiskt.Några stulna (från WUS) riktiga bilder på nya Makon.
Inte så dum alls.
![]()
![]()
Det jag reagerade på och gillade också.Lite skarpare linjer i boetten än originalet, ganska snyggt faktiskt.
Ingen som vill lägga upp en liknande bild på sin gamla som referens?Lite skarpare linjer i boetten än originalet, ganska snyggt faktiskt.
Snyggt. Hittade massor. Tack!Kolla in bas and lokes. Köpte från dem, fint hantverk men dyrt. Tror det landade på 800 inkl moms men kanske du kan hitta något beggat.
Så nära jag kommerIngen som vill lägga upp en liknande bild på sin gamla som referens?
Så nära jag kommer
![]()
Gamla Makon? Här är en bild från arkivet:Ingen som vill lägga upp en liknande bild på sin gamla som referens?
Ingen som vill lägga upp en liknande bild på sin gamla som referens?
Funderade på att slå till men fick taskiga känslor då säljaren beskriver en vanlig Mako i texten (mineralglas, inget om nya länken och bezeln).För den som är intresserad av USA Mako
När jag kollade hade de 3 st inne.
http://www.ebay.com/ulk/itm/351611108816