Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är så sugen på en vitgulds altiplano...Liten bump av tråden med Piaget-test:
![]()
![]()
![]()
Mmmm, de är sjukt fina. Har svårt att avgöra vilken guldnyans av dem jag gillar bäst dock.Jag är så sugen på en vitgulds altiplano...
Håller med. Synd bara att den inte är snygg..Några bilder från Monochromes instagram som visar hur oerhört tunn Piagets Altiplano är. Imponerande ingenjörskonst.
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjukt snygg!Några bilder från Monochromes instagram som visar hur oerhört tunn Piagets Altiplano är. Imponerande ingenjörskonst.
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilken fantastisk klockaDen här tråden behöver sig en bump.
Otroligt nöjd över nyförvärvet!![]()
![]()
![]()
Piaget ref 15958. Perpetual calendar. 33 perfekta mm för min 18.5cm handled.Vilken fantastisk klocka
Berätta mer om vad vi kikar på för sjutton!
Gubbigt 90-talslyx, mysigt!Den här tråden behöver sig en bump.
Otroligt nöjd över nyförvärvet!![]()
![]()
![]()
Fantastiskt!Piaget ref 15958. Perpetual calendar. 33 perfekta mm för min 18.5cm handled.
Utplockad -91. Full-set som såldes av dem som sålde den ny från början. Ser inte ut att ha använts mycket.
Här kan du läsa mer:
![]()
Deconstructed: Piaget Perpetual Calendar, Ref. 15958 | Christie's
This 18k yellow gold model marked an intermediate step between the sleek time-only watches Piaget produced mid-century and the high-complication watches it makes today.www.christies.com
Verkligen! Sjukt när man får en perpetual calendar i ädelmetall för typ samma pengar som billigaste sportstål RolexGubbigt 90-talslyx, mysigt!
Måste även vara rätt imponerande med alla funktioner på 33mm utan att det ser för intryckt ut, eller?Verkligen! Sjukt när man får en perpetual calendar i ädelmetall för typ samma pengar som billigaste sportstål Rolex
Helt klart sjukt, min GG PP kostade ju knappt 30'...Verkligen! Sjukt när man får en perpetual calendar i ädelmetall för typ samma pengar som billigaste sportstål Rolex
Yes. Tycker att den är grymt lyckad på sitt mått. AP har en royal oak perpetual calendar på 33mm. Cool men tavlan blir lite för rörig. Svårt att få till med den lilla ytanMåste även vara rätt imponerande med alla funktioner på 33mm utan att det ser för intryckt ut, eller?
Är inte insatt alls i den här typen av klocka.
Mmm, barkboett! Sjuk pjäs.Dåligt drag här
Piaget ref. 9156 i vitt guld med trätavla
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cool!Dåligt drag här
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grymt härlig!Dåligt drag här
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis, riktigt fin. Hade också den på span. Bra pris. Hur fick du hem den så fort? Var det du som knep den andra också? (Den med svart mysterie tavla)Dåligt drag här
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bara dennaGrattis, riktigt fin. Hade också den på span. Bra pris. Hur fick du hem den så fort? Var det du som knep den andra också? (Den med svart mysterie tavla)