Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där blev men lite avis på. Säg till om du skall flippa Polarisen....En 90-tals quartztrio från Omega
Tackar, det är en annorlunda men rolig trio.Den där blev men lite avis på. Säg till om du skall flippa Polarisen....
Roligt det dr hur detngår i vågor, det som är hett den ena dagen är sedan iskallt, för att sedan börja locka igen Tyckte Polarisen var ”halvful” när jag köpte den, numera ser jag den som ”halvsnygg”
Haha, jo precis Ebel Wave kallas de med den länken. Sponsrade Miami Vice när det begav sig. Dom hade riktigt fina kvartsverk och gjorde bla urverk åt Cartier. Riktigt underskattat märke idag och helt klart "fyndpotential"Roligt det dr hur detngår i vågor, det som är hett den ena dagen är sedan iskallt, för att sedan börja locka igen Tyckte Polarisen var ”halvful” när jag köpte den, numera ser jag den som ”halvsnygg”
Den där Ebeln har ju frän länk!!
Se där, kul att lära sig nåt nyttHaha, jo precis Ebel Wave kallas de med den länken. Sponsrade Miami Vice när det begav sig. Dom hade riktigt fina kvartsverk och gjorde bla urverk åt Cartier. Riktigt underskattat märke idag och helt klart "fyndpotential"
Fast även om Miami vice gärna får stanna väl begravd var ju både Ebeln o Polaris coola klockor. Skulle gärna hitta en polaris i guld o titan (utan chrono) i fint skick.Sonny! Bara en sån sak...
Jag gillar dessa digi-ana riktigt mycket, tycker Breitling DNA´t finns även om den är lite mer nedtonad än det man traditionellt förknippar Breitling med. Riktigt slimmad samtidigt som den utstrålar "tool watch"Ännu ett nytt köp den här veckan var denna Breitling Navitimer 3300 Iraqi Air Force. Sitter riktigt bekvämt runt handleden, tycker länken påminner lite om Tissot PRX
Certina till mig och bratte till damen. Klart hon ska vara värst
Hahaha! Ska försöka få en bild när hon har den på sigFan va håriga å ådriga armar din donna har
Är det möjligen en årsklocka också?Gillar den här nyinförskaffade kvartsdykaten skarpt. Måste dock in på batteribyte.
Kan va så. Killen med kollenÄr det möjligen en årsklocka också?
Härligt, chansade bara Känns som att det är en del som har just sådana som årsklocka! Fint skickKan va så. Killen med kollen