• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Quartztråden för kvarts-samtal

En 90-tals quartztrio från Omega
4A91B3BC-1515-4376-98FA-1C1709ED98AE.jpeg

@Bezelman @Limeee Tänk att man börjat få upp ögonen för Polaris igen :) Då den kom var den stekhet för att sedan (10+ år efter att den kom) vara stendöd och helt utdaterad. Jag har själv börjat leta efter en Ebel Wave med datum
1638973878313.png
Roligt det dr hur detngår i vågor, det som är hett den ena dagen är sedan iskallt, för att sedan börja locka igen🙂 Tyckte Polarisen var ”halvful” när jag köpte den, numera ser jag den som ”halvsnygg”😂
Den där Ebeln har ju frän länk!!

Roligt det dr hur detngår i vågor, det som är hett den ena dagen är sedan iskallt, för att sedan börja locka igen🙂 Tyckte Polarisen var ”halvful” när jag köpte den, numera ser jag den som ”halvsnygg”😂
Den där Ebeln har ju frän länk!!
Haha, jo precis :) Ebel Wave kallas de med den länken. Sponsrade Miami Vice när det begav sig. Dom hade riktigt fina kvartsverk och gjorde bla urverk åt Cartier. Riktigt underskattat märke idag och helt klart "fyndpotential"

Ännu ett nytt köp den här veckan var denna Breitling Navitimer 3300 Iraqi Air Force. Sitter riktigt bekvämt runt handleden, tycker länken påminner lite om Tissot PRX🙂
43ACF57E-6BA0-4398-AEEE-F6AF0EABFCF4.jpeg
F7F24352-702D-42E7-855F-0CD1E96FD701.jpeg
B56B288A-D87D-4852-B465-B4F2FCB197DB.jpeg
Jag gillar dessa digi-ana riktigt mycket, tycker Breitling DNA´t finns även om den är lite mer nedtonad än det man traditionellt förknippar Breitling med. Riktigt slimmad samtidigt som den utstrålar "tool watch" :)
Minns inte kalibern, men har för mig det är en Citizen caliber i grunden... Kan vara något att tänka på om den en dag behöver donator ;)

Tillbaka
Topp