Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En klassisk Casio G-Shock fyrkant med Tough Solar, kan aldrig bli fel!!Godkväll,
Tar tacksamt emot tips om ett märke och modell på en klocka
som styrs av solcellsteknik. Det finns ett antal men tips skulle
uppskattas inför köp. Har sneglat på Citizen, Seiko och även
tagit in Cartier tank must solarbeat i ekvationen om och när den
nu kommer. Olika prislägen ja, men tipsen får gärna variera.
Tar tacksamt emot alla tips och råd.
/P
Valfri Chronomaster med eco drive måste väl nästan vara det helt givna valet. Dels är ju klockorna i sig sjukt prisvärda och fina men dels är väl Citizen sannolikt bäst på soldrift. Dom har ju hållits med det hur länge som helst. Oblygt rekar jag 4080-52 modellen då jag tycker den är sjukt bra på alla sätt.Godkväll,
/P
Gillar denna Tissot, den blir väldigt clean utan sekundvisare och dessutom med dolt datum
No date ?Hum... dolt datum?
No date ?
Digitalt, syns med en knapptryckning gissar jag på?Hum... dolt datum?
Är det bara datumet som finns dolt eller döljs sekund också?Ett tryck på kronan och…
Den där var fin. Kan inte vara så vanlig?GrattisNy Quartz i lådan!
Stort tack! Vet inte hur vanlig/ovanlig den är. Vet att det finns minst en till på KS iaf.Den där var fin. Kan inte vara så vanlig. Grattis
Modellnamn är korrekt!Är det bara datumet som finns dolt eller döljs sekund också?
*Visst heter modellen Cotourier secret date?
CoolEtt tryck på kronan och…
Fn den rök snabbtFunderar på att låte min Iron Walker vandra vidare. Ger en heads-up här innan ev annons. PM’a vid intresse. 40mm.
Visst har den perpetuell kalender? Oavsett är det en kul udda modell med en unik komplikationModellnamn är korrekt!
Sekunder ser du nog bara när du ställer klockan tror jag.
Japp, den ska ha koll på dettaVisst har den perpetuell kalender? Oavsett är det en kul udda modell med en unik komplikation
Riktigt mycket klocka för pengen. Även enligt listprisFn den rök snabbt
Vilken stil är du ute efter? Utöver att Casio, Citizen, och Seiko har brett utbud har även Junghans en del. Jag tror tyvärr det är lite snävt om man vill ha många märken att välja mellan. Dock har ju dom som har solteknik ganska många olika modeller, allt ifrån små dressare till stora dykareGodkväll,
/P
Riktigt cool, asfrän dinka!Ett tryck på kronan och…
Verkar gå att köpa här om du är intresserad. Lite oklart om det är samma klocka, men det ser ju ut så och referensnumret verkar stämma med min.Riktigt cool, asfrän dinka!
Verkar dock inte finnas på Tissots hemsida så den verkar vara utgången tyvärr...
Om man inte lekt för mycket med digitaldelen ska dom väl ha 2 års batteritid? Alltså typ 17-18 stycken. Respekt!Undra hur många batteribyten dom gjorts sedan 1987.
Galet! Greta kommer bli tokig när hon läser detta.Om man inte lekt för mycket med digitaldelen ska dom väl ha 2 års batteritid? Alltså typ 17-18 stycken. Respekt!