• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Quartztråden för kvarts-samtal

Riktigt cool, asfrän dinka!
Verkar dock inte finnas på Tissots hemsida så den verkar vara utgången tyvärr...
Finns även på Jomashop fast på läder. Moms på det iof:

Byte till Svenskt :), måste säga att jag dock nästan blivit owg med 2 dinkor, GS o Chronomaster, svårt att ej använda dem…..
5067FBD9-4619-4D91-AF31-2D80517EB756.jpeg

2EAF0EF4-CF0A-4023-B274-6C88A0A5EC68.jpeg

Färgsättningen passade morgonens väder… Jag tycker Casio lyckats stoppa in de funktioner jag faktiskt har användning av i dessa fyrkanter. Larm och världstider på resa, pipet varje hel timme så man inte glömmer att luncha vid hemarbete, timer vid viss matlagning. Mer än badbar med 200m wr och väldigt bekväm i titan. Och inte att förglömma, superb tidshållning 😎

Jag vet lika lite som resten av oss… Det jag sett är att den lanseras som dammodell. Om det innebär att den får lite mer bling eller inte återstår att se. Jag misstänker att den inte kommer locka speciellt många herrar då dessa (herrar alltså) verkar extra osäkra inför såna etiketter 😉
Jag köper en samma dag jag ser en till salu, damstämpel eller ej. Däremot går bling bort. Gränsen går vid two-tone. 😆

Usch, nu blev jag sådär onödigt sugen igen. Kanske t.o.m. en halvblingig variant kan bli aktuell i det här fallet. Stål med guldbezel kanske? 🙆‍♂️
Det finns redan idag som automat med 18k och priset är satt därefter. Det känns lite långsökt att man skulle släppa en så pass dyr quartz men det är inte helt omöjligt att det kommer någon enklare variant med guldfärgat material.

Tillbaka
Topp