Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, det är faktiskt tre till och med.Men visst är det dubbla batterier i dom!?!
Nej, det är faktiskt tre till och med.
Kostar inte så många kronor ändå, lätt värt.
men om jag ska byta på alla mina kvartsare samtidigt så blir det iofs en rejäl näve batterier med…
Det är nått som har med klockor att göra så alltid värt!Kostar inte så många kronor ändå, lätt värt.
Finns även på Jomashop fast på läder. Moms på det iof:Riktigt cool, asfrän dinka!
Verkar dock inte finnas på Tissots hemsida så den verkar vara utgången tyvärr...
Vad menar du när du skriver "semi-flytande" sekund? Den ser ut att ha Seikos 7t32 urverk... Jag antar du syftar på kronograf-sekunden?Pulsar med kul semi-flytande sekund.
Ryktats sen i September... Jag har slutat hoppats. Vad är det du läst?Tissot PRX Quartz i 35mm på g. Någon som vet något?
Jag vet lika lite som resten av oss… Det jag sett är att den lanseras som dammodell. Om det innebär att den får lite mer bling eller inte återstår att se. Jag misstänker att den inte kommer locka speciellt många herrar då dessa (herrar alltså) verkar extra osäkra inför såna etiketterTissot PRX Quartz i 35mm på g. Någon som vet något?
Jag köper en samma dag jag ser en till salu, damstämpel eller ej. Däremot går bling bort. Gränsen går vid two-tone.Jag vet lika lite som resten av oss… Det jag sett är att den lanseras som dammodell. Om det innebär att den får lite mer bling eller inte återstår att se. Jag misstänker att den inte kommer locka speciellt många herrar då dessa (herrar alltså) verkar extra osäkra inför såna etiketter
Fast den där bilden har ju cirkulerat ett halvår nu... konstigt (eller bra gjort) om dom kan vara så hemliga att inget nytt har läckt?35mm helguld är väl enda jag hittat som läckt.
Som jag uppfattat det är bilden inspirerad av rykten och photoshopad av någon glad entusiast och inte officiell ifrån Tissot...Fast den där bilden har ju cirkulerat ett halvår nu... konstigt (eller bra gjort) om dom kan vara så hemliga att inget nytt har läckt?
Stämmer nog. Är en länk som passar SKX007. Sitter grymt fint på den!Tack! Den är svart, och i väldigt fint skick eftersom den mest legat undanlagd. Länken är från tidochting med vikta ändlänkar som är helt omodifierade. Det borde innebära att skx-länkar fungerar. @tidochting.se kanske vet mer?
Inget förutom en blänkare från någon som brukar veta. Ser också fram emot den.Ryktats sen i September... Jag har slutat hoppats. Vad är det du läst?
Officiella Quartztråden för kvarts-samtal
0,07+0,20+0,20 =0,47/3=0,15. Genomsnittet av tre olika tider, vid tre olika temperaturer Ok! Plussa gränsvärdena alltså, då förstod jag!klocksnack.se
Usch, nu blev jag sådär onödigt sugen igen. Kanske t.o.m. en halvblingig variant kan bli aktuell i det här fallet. Stål med guldbezel kanske?Som jag uppfattat det är bilden inspirerad av rykten och photoshopad av någon glad entusiast och inte officiell ifrån Tissot...
Det finns redan idag som automat med 18k och priset är satt därefter. Det känns lite långsökt att man skulle släppa en så pass dyr quartz men det är inte helt omöjligt att det kommer någon enklare variant med guldfärgat material.Usch, nu blev jag sådär onödigt sugen igen. Kanske t.o.m. en halvblingig variant kan bli aktuell i det här fallet. Stål med guldbezel kanske?
Det vore ju fantastiskt! 40mm är på tok för stort för modellen, men den är ruskigt fin och hade det inte varit för storleken hade jag huggit med en gång.Tissot PRX Quartz i 35mm på g. Någon som vet något?