• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Quartztråden för kvarts-samtal

BB7AB942-2383-4B1B-AB93-AA19476BFD1A.jpeg

Med en tavla som skimrar ikapp med morgonsolen, och dessutom äter den till frukost 😎 Soldrift när det är som bäst
wow den va stilig, du har säkert nämnt det innan men kan du hjälpa mig vilken ref/modell denna är?

Det finns redan idag som automat med 18k och priset är satt därefter. Det känns lite långsökt att man skulle släppa en så pass dyr quartz men det är inte helt omöjligt att det kommer någon enklare variant med guldfärgat material.

Aha, ja det fanns visst en jäkla massa varianter numera såg jag. Om den här varianten släpps blir det nog svårt att inte impulsköpa för mig även om den blir automat only.

"316L stainless steel case with rose gold PVD coating"
T137.407.21.031.00_AMB_S_1.jpg

Funderar på en Chronomaster.
Någon som har handlat av
Sakurawatches?
Kan man tryggt slå till om
man finner den modell man
letat efter?

/P

Funderar på en Chronomaster.
Någon som har handlat av
Sakurawatches?
Kan man tryggt slå till om
man finner den modell man
letat efter?

/P
Ja, de är pålitliga. 🙂 Paketen skickades tidigare med EMS (postpaket express) men nu för tiden verkar de bara använda DHL p.g.a. COVID-19, borde röra sig om ca en veckas leveranstid och kom ihåg att 25% moms tillkommer på priset.

Tänker att det här kanske intresserar någon. 😊
Screenshot_20220113-203321_Chrome.jpg

Något som är fake med den, modellen finns inte på andra språk, inklusive den Schweiziska sidan
Men det var kul ändå ;)

Jag tycker det ser helt legit ut. Svårt att tro att någon hackat Tissot hemsida och lagt in detta. 😉

Grymt, då vet vi vad som komma skall. Ingen av kombinationerna tog mig med storm så den blå ligger väl bäst till ändå.

Edit: Nej det blir den ljusa med roseguld visare. 😁

Hoppet är det sista som överger osv... men hur troligt är det att varken den Engelska, Tyska, Schweiziska och Svenska (de jag testat) har missats medans es-mx (är det Mexico?) är kosher?
Ja, det är Mexico. Kan det inte snarare vara så att de råkat släppa infon för tidigt där? Alternativt att det är en medveten läcka för att skapa lite hype - är ju inte ett dugg ovanligt i såna fall.

Hur som, hur skulle det kunna vara fejk, tänker du? Någon med för lite ett göra på kontoret?

Ja, det är Mexico. Kan det inte snarare vara så att de råkat släppa infon för tidigt där? Alternativt att det är en medveten läcka för att skapa lite hype - är ju inte ett dugg ovanligt i såna fall.

Hur som, hur skulle det kunna vara fejk, tänker du? Någon med för lite ett göra på kontoret?
Testa att maila Tissot och fråga?
*jag har skickat PM i deras officiella IG, återkommer med svar om jag får något

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp