Produkterna är nu borttagna, någon i Mexico har säkert varit lite för snabb på avtryckarfingret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah, spännande! Då får vi hålla till godo med skärmdumpen, sann eller falsk.Produkterna är nu borttagna, någon i Mexico har säkert varit lite för snabb på avtryckarfingret
Ah, spännande! Då får vi hålla till godo med skärmdumpen, sann eller falsk.
De bilder som fanns på baklocket kändes väldigt äkta så det finns hoppAh, spännande! Då får vi hålla till godo med skärmdumpen, sann eller falsk.
Skall bli sjukt spännande att se dem... men varför 35 och 40 och inte 36 och 39?Har väldigt svårt att tro att detta skulle vara ett påhitt. Antingen en medveten läcka eller bara ett misstag, men att produkterna dyker upp förr eller senare känns givet
Vi får vara glada att steget inte är som mellan Gentleman och T-my lady. 40-29mmSkall bli sjukt spännande att se dem... men varför 35 och 40 och inte 36 och 39?
35mm är en bra storlek på klockor med den typen av integrerad länk, tycker jag. Mindre funkar också, är inte ursprungliga Royal Oak 33 eller 34? Bästa storleken på den i mina ögon!Skall bli sjukt spännande att se dem... men varför 35 och 40 och inte 36 och 39?
Är det mitt fel?Produkterna är nu borttagna, någon i Mexico har säkert varit lite för snabb på avtryckarfingret
Sannolikt! Om det är så är det ju iaf mer eller mindre beviset för att de modellerna är på G...Är det mitt fel?
Är det mitt fel?
Bara att dom mottagit mitt mail…Ifrågasätt inte en bra läcka som man brukar säga fick du något svar från Tissot?
PrecisSannolikt! Om det är så är det ju iaf mer eller mindre beviset för att de modellerna är på G...
Du tänker tvärtom. Det är ju Mexiko som missats. Nåväl, nu är dom gömda igen.Hoppet är det sista som överger osv... men hur troligt är det att varken den Engelska, Tyska, Schweiziska och Svenska (de jag testat) har missats medans es-mx (är det Mexico?) är kosher?
Jag hann läsa F05 som är storleken mindre. Ska vi kalla det mellanklass, men dom har bra batteri tidIsblå och silver var frestande. Vad sitter för verk i dessa? F06.111 kan väl vara en kvalificerad gissning?
Du tänker tvärtom. Det är ju Mexiko som missats. Nåväl, nu är dom gömda igen.
För er som missade sneakpeaken, här kommer dom i repris:
Ja det är ju inga 9f verk men jag har ett 06 i min Hamilton khaki som går riktigt bra typ 40spy eller nåt... Så det duger väl tänker jag. Samtidigt vore det kul med ett HAQ för den här modellen i 35 är ju riktigt fin.Jag hann läsa F05 som är storleken mindre. Ska vi kalla det mellanklass, men dom har bra batteri tid
Jag har bytt till ett e63.111 i en av mina vintage Tissot´s som passar rakt avJa det är ju inga 9f verk men jag har ett 06 i min Hamilton khaki som går riktigt bra typ 40spy eller nåt... Så det duger väl tänker jag. Samtidigt vore det kul med ett HAQ för den här modellen i 35 är ju riktigt fin.
Jag har bytt till ett e63.111 i en av mina vintage Tissot´s som passar rakt av
Dom kostar £49.95 hos Cousinsuk + moms men går säkert att hitta på annat håll också. Byta till ett glas med bra AR (£18) +urverk skulle alltså kunna landa under en tusenlapp om man gör jobbet själv
Mmm det är ju ingen dum idé alls. Sparar man original så har man ju dessutom ett verk i reserv!Jag har bytt till ett e63.111 i en av mina vintage Tissot´s som passar rakt av
Dom kostar £49.95 hos Cousinsuk + moms men går säkert att hitta på annat håll också. Byta till ett glas med bra AR (£18) +urverk skulle alltså kunna landa under en tusenlapp om man gör jobbet själv
japp, Precidrive i Flatline familjenär e63.111 ett precidrive-verk?
Man får även ha i åtanke att den kantiga boetten också gör sitt och får den att upplevas som lite större än motsvarande klocka med traditionell boettform.Med den framtida modellen av PRX 35mm åtanke kommer några bilder på mina i samma storleksspann.
Hur väl kommer PRX göra sig i 35mm? Jag tror den kommer bli riktigt bra.
Om glasringen är lika tunn och sluttande som på 40mm modellen och balansen mellan tjocklek och längd på index ger tavlan lite rymd
tror jag den kommer uppfattas väldigt proportionelig. För referens har jag 18-18,5mm omkrets på handleden.
Den ljusa 36,5mm och den mörka 35mm med lite avstånd.
och här med klassiskt handledsskott som nästan alltid gör klockan större
Även här i 36mm med integrerad länk. Man ska inte bara stirra sig blind på det yttre måttet, storleken och färg på urtavlan gör mycket för hur
storleken uppfattas. Även urtavlans färg och index utformning kan lura ögat. Tissot:en är 33,5mm med en urtavla på 30mm medans Chronomastern är 35mm med en urtavla på 27,5mm
Hur är intrycket av klockan?Wempe Iron Walker
Bra, shysst länk tavla osv.Hur är intrycket av klockan?