Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Passade riktigt bra tillsammans med den svarta bezeln!Svenne dinka rocks, nytt gummi, 100 resor bättre dinka nu…(till salu dock om ngn är sugen)
Extremt cool om du frågar mig. Prislappen tyvärr långt över min budget.Riktigt cool nyhet att GP släpper en heritage ifrån det glada ’70talet
Casquette 2.0
Limiterad till 820ex
Boett i keramik med titan på baksidan, länk i keramik med gummi på insidan med titan viklås i titan.
Saxat ifrån Monochrome.
”As you would expect, the movement is completely new and upgraded with modern technology, which is a good thing given the short battery life of the original one. The caliber GP03980-1474 displays the hours, the minutes, the seconds, the day and the date just like the 1970s movement (although different modules were used back then) but it come with additional functionalities: the month, the year, a chronograph, a second time zone and a secret date. The later allows you to save a memorable date of your choice that will be displayed once a day at a selected time. Time is displayed on demand, and the battery life is of 2 years assuming that the pushers are pressed about 20 times a day on average.”
Om man är sugen får man tydligen punga ut med 4.700€
Fan vet om det inte vore värt det
Riktigt cool nyhet att GP släpper en heritage ifrån det glada ’70talet
Casquette 2.0
Limiterad till 820ex
Boett i keramik med titan på baksidan, länk i keramik med gummi på insidan med titan viklås i titan.
Saxat ifrån Monochrome.
”As you would expect, the movement is completely new and upgraded with modern technology, which is a good thing given the short battery life of the original one. The caliber GP03980-1474 displays the hours, the minutes, the seconds, the day and the date just like the 1970s movement (although different modules were used back then) but it come with additional functionalities: the month, the year, a chronograph, a second time zone and a secret date. The later allows you to save a memorable date of your choice that will be displayed once a day at a selected time. Time is displayed on demand, and the battery life is of 2 years assuming that the pushers are pressed about 20 times a day on average.”
Om man är sugen får man tydligen punga ut med 4.700€
Fan vet om det inte vore värt det
Förlagan som tillverkades mellan 1975-78 .Här i kompositmaterialet dom kallade Macrolon. Den kom även i stål och guldpläterat stål. Jag tycker den visuellt ser ut att vara en 1:1 kopia, men i andra material nu.ser ut som en bulova som släpptes i reissue för några år sedan men bra mkt dyrare (och nog bättre)
Tack, well det, o 3-4 för många nu, hinner ej använda…men några Citizens o en mekanisk Bratte får stannaPassade riktigt bra tillsammans med den svarta bezeln!
Är det all in på G-Shock som gäller nu alltså?
O denna var väl mkt billigare runt 500 usd ngt ?
Finns på amazon.se för typ 3,5k Ganska kul för pengenO denna var väl mkt billigare runt 500 usd ngt ?
Den här är också inhandlad på modehuset Amazon. Någon som känner köplust/vill byta?Finns på amazon.se för typ 3,5k Ganska kul för pengen
Bland det gräsligaste jag settDen här är också inhandlad på modehuset Amazon. Någon som känner köplust/vill byta?
Bekvämare än ni kan tro.
En trippel GMT
Vad har den för räckvidd? För det är väl en Pakistansk drönare?Den här är också inhandlad på modehuset Amazon. Någon som känner köplust/vill byta?
Bekvämare än ni kan tro.
En trippel GMT
Shit, 3 kronor oxå, gillar den i mitten, längst i världen ?Den här är också inhandlad på modehuset Amazon. Någon som känner köplust/vill byta?
Bekvämare än ni kan tro.
En trippel GMT
du vet vad dom säger, ju längre krona...Shit, 3 kronor oxå, gillar den i mitten, längst i världen ?
Så är det, svårt att låta bli, så min fru valde migAlltså, de som köper såna här styggelser måste ju gjort det av samma skäl som jag;
Vilken ful jävel- en sån måste jag köpa.
Ingen kan ju tycka den är snygg.
Akta dig så hon inte kommer på vilket elände du är och skiljer sig - som min gjordeSå är det, svårt att låta bli, så min fru valde mig
Vi är inne på år 20 plus ngt, fn tappat räkningen, men men so far so good , ish….Akta dig så hon inte kommer på vilket elände du är och skiljer sig - som min gjorde
(många år sedan så allt lugnt numera)
Vi är inne på år 20 plus ngt, fn tappat räkningen, men men so far so good , ish….
Nice, sno denHustruns IWC Yacht Club II från 1984.
Hustruns IWC Yacht Club II från 1984.
Rolig modell, mindre roligt pris
Very niceNy quartzare anlände från @Watchie idag
Får be om ursäkt för kassa bilder och återkomma med lite trevligare imorgon ute i ljuset