Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lyser lumen något fortfarande på den?
Nice, grattisLättviktaren har landat
jo, den har lysmassa, men inte mer än nödvändigt…
Ritkigt snyggNyinkommen idag! Byttte bort det gräsliga bandet till ett Rios ödla, mycket bättre nu
Quartz-dressare som är 5,4mm tjock.
Före:
Efter:
Riktigt snygg! ref?Nyinkommen idag! Byttte bort det gräsliga bandet till ett Rios ödla, mycket bättre nu
Quartz-dressare som är 5,4mm tjock.
Före:
Efter:
Tackar, supernöjd med den! Blev tomt efter att jag sålt min Zenith-dressare, men denna fyllde tomrummet riktigt bra.Riktigt snygg! ref?
Grattis, nu har du en HAQ dressareTackar, supernöjd med den! Blev tomt efter att jag sålt min Zenith-dressare, men denna fyllde tomrummet riktigt bra.
Ref. L4.790.4.11.2
38,5mm diameter och 5,6mm (inte 5,4mm) tjock.
Är det HAQ i den till och med??Grattis, nu har du en HAQ dressare
Bonus bonusÄr det HAQ i den till och med??
Den bör se ut så här under locket...Är det HAQ i den till och med??
Se där! Det var en trevlig bonus måste jag sägaDen bör se ut så här under locket...
Longines kallar verket L157.3
vilket alltså är ETAs E64.111 Precidrive
Det var en rejäl pjäs! Diameter på den? 100mm?Ett monster kom in idag
Typ…Det var en rejäl pjäs! Diameter på den? 100mm?
Glad att den hamnade hos dig, då kanske den får se vatten i någon form. By the way så luktade zulubandet vanilj från fabriken, det är inte min parfym.
Den där var riktigt fin, size?Första kvartsarn i lådan för mig. Blev en hybrid, men det räknas ändå tycker jag
Den där var riktigt fin, size?
Tack för input! Nä, för dom slantarna kan jag som sagt lika gärna köra på en av varje. Den svarta Tissoten lockar just pga Bauhaus-looken. Varit sugen på nåt Bauhausigt länge. Gillar även symmetrin och det lite udda i att alla timmarna är tvåsiffriga.Tissot nr 2 har ju lite av samma design som Max Bill, fast inverterad, något jag gillar
Mondaine är ju minst lika klassisk i designen Då jag hanterat Mondaine uppfattade jag den som något kantig och klossig, satt inte så bekvämt på mig. Ingen koll på urverk, men skulle gissa det är Ronda som används. Sett till pris & design finns väl inte mycket att klaga på