• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Quartztråden för kvarts-samtal

Är jag fräck om jag frågar vad du fick ge för den, jag är sjukt nyfiken.
Njae det vill jag behålla för mig själv, under begärt, men inte så billigt heller, när jag googla runt så får man väl ge ca 600-700 usd för ett bra ex, sedan frakta o momsa in det är väl ej gratis, och ngnstans där hamnade jag…

• Like
Reactions: Jpg
Njae det vill jag behålla för mig själv, under begärt, men inte så billigt heller, när jag googla runt så får man väl ge ca 600-700 usd för ett bra ex, sedan frakta o momsa in det är väl ej gratis, och ngnstans där hamnade jag…
Vill man ha en så vill man ha en och så är det med det, har varit där själv några gånger om man säger så. Grattis till rolig klocka hur som helst.

Long story short, var riktigt sugen på en sbcm023, haq, 8f35 verk, en var till salu på KS , på tok för dyr tyckte jag, påtalade detta, ”diskussionen” mynnade till slut ut i att jag handlade den , väldigt trevlig, ha en fin dag tråden…
4D6F43CB-AE53-4726-9B32-1EE790F3A5C2.jpeg
Redigt fin den där. Vad är det för årsmodell?

Shit va dom är nica, jag buda på en i helgen, svart, men fick kalla fötter, hojta till när du ledsnar 😉
De är riktigt trevliga, hade en Squale 1545 i samma boett som jag gillade riktigt mycket. Så var kul att få tag på en Tag Heuer nu, älskar de rassliga jubileelänkarna.

Här på bild tillsammans med storeborsan, kul med lite olika nyanser av full lume-tavlorna.
47C0C306-90B5-4E7A-BA4B-5F2811C8F6D0.jpeg

De är riktigt trevliga, hade en Squale 1545 i samma boett som jag gillade riktigt mycket. Så var kul att få tag på en Tag Heuer nu, älskar de rassliga jubileelänkarna.

Här på bild tillsammans med storeborsan, kul med lite olika nyanser av full lume-tavlorna.
47C0C306-90B5-4E7A-BA4B-5F2811C8F6D0.jpeg
Rassel, rassel länkar är de skönaste som finns…

Ge fn i de mekaniska, bara massa pill, värst var mina tidigare 3 speedys, fn värre än gymet o dra upp dem på mornarna 😩 (men saknar min tintin speedy, fn stigit som helvetet i värde oxå..)
Kan vara trevligt med någon mekanisk i samlingen, men vill ha mest quartz då jag märker att jag har större chans att använda klockan om jag bara kan plocka upp den och den visar rätt tid oavsett om den legat i 2 dagar eller 2 månader😃 Så har åtminstone mer än hälften i quartz och så ska det fortsätta vara! En GS GMT måste nog in härnäst.
Med det sagt så har jag ju en Speedy som jag är riktigt nykär i😬

Tillbaka
Topp